نامه‌يي كه جان مادر را نجات داد



اخبار حوادث - نامه‌يي كه جان مادر را نجات داد

زن جواني كه به همراه فرزندانش در خانه حبس شده و مورد آزار و اذيت همسرش قرار گرفته بود، با حضور به موقع پليس آگاهي شهرستان دره‌شهر در استان ايلام از مرگ نجات يافت.

زن جواني كه به همراه فرزندانش در خانه حبس شده و مورد آزار و اذيت همسرش قرار گرفته بود، با حضور به موقع پليس آگاهي شهرستان دره‌شهر در استان ايلام از مرگ نجات يافت.

 پليس زماني از اين جريان اطلاع پيدا كرد كه اين زن جوان، روي كاغذي ماجراي آزار و اذيت همسرش را نوشت و با كمك فرزند خردسالش به دست دادستان شهر رساند.

 دادستان عمومي انقلاب شهرستان دره شهر نيز زماني كه از اين ماجرا مطلع شد، موضوع را به پليس گزارش داد و دستور رسيدگي به پرونده را صادر كرد.

در حالي كه دادستان تلاش مي‌كرد، جلوي اتفاقات ناگواري كه ممكن بود براي زن جوان و فرزندش بيفتد را بگيرد، زن كه ديگر تحمل اذيت و آزارهاي همسرش را نداشت، طنابي به پنكه سقفي خانه‌اش بست و تصميم گرفت خودكشي كند اما پليس كه از طريق دادستان از موضوع زن جوان و فرزندش مطلع شده بود، به موقع سر صحنه حادثه حضور يافت و مانع از خودكشي زن جوان شد و او و فرزندش را به محل امن منتقل كرد.

زن جوان گفت: همسرم مشكل روحي و رواني دارد و گاهي اوقات فرزندان چهار و پنج ساله‌ام را از خانه بيرون انداخته و آنها را تا نيمه‌هاي شب گرسنه و تشنه در كوچه رها مي‌كرد. هميشه در خانه را با قفل‌هاي محكمي مي‌بست و اجازه نمي‌داد بيرون بروم. او به قدري سختگير بود كه حتي ديد و بازديد از اقوام را هم برايم قدغن كرده بود. به خاطر سختگيري‌هاي همسرم چند بار تصميم گرفتم خودكشي كنم. به خاطر فرزندانم اين سختي‌ها را تحمل كردم و هرچه با همسرم صحبت مي‌كردم اما او جز كتك زدن كار ديگري بلد نبود. سه سال است كه اين روال در خانه ما ادامه دارد و من ديگر خسته شده‌ام.

همسر اين زن جوان كه در دفتر قاضي پرونده حاضر شده بود، گفت كه به خاطر اختلاف سني زياد، عدم تفاهم و وسواس بيمارگونه‌يي كه دارد، همسرش را مورد آزار و اذيت قرار داده است.

 

اخبار حوادث - اعتماد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------