رسیدگی ویژه دادگستری استان کرمان به پرونده جنایت فهرج



رییس کل دادگستری استان کرمان از رسیدگی ویژه دستگاه قضائی استان کرمان به پرونده حادثه تلخ روستای جهان آباد فهرج خبر داد و گفت: بازجویی و تحقیقات از قاتل در کرمان آغازشده است.

به گزارش ایسنا، "یدالله موحد" عصر امروز  در جمع خبرنگاران ضمن نظارت بر نحوه تحقیقات از متهم  «ش.ن»،اعلام کرد: با توجه به نوع و اهمیت بزه ارتکابی توسط متهم رسیدگی به پرونده مذکور به صورت ویژه و خارج از نوبت درشعبه ویژه تا احقاق حق صاحبان حق با سرعت و دقت در حال انجام است.

 

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تصریح کرد: از بدو ارتکاب قتل فجیع توسط متهم، دستگیری قاتل در دستور کار ویژه دادگستری استان قرار گرفت و در نهایت با تلاش های مامورین پلیس آگاهی استان کرمان قاتل در استان سیستان و بلوچستان شناسایی و پس از درگیری با نیروهای انتظامی دستگیر شد.

 

وی با بیان اینکه قاتل پس از درگیری با مامورین زخمی شد، خاطرنشان کرد: در این عملیات یکی از مامورین ناجا نیز مجروح شده است.

 

موحد تصریح کرد: پس از این درگیری، متهم جهت درمان به استان کرمان منتقل و پس از مداوا و ترخیص از بیمارستان کار بازجویی وی به صورت ویژه آغاز و تحقیقات از وی  همچنان ادامه دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------