انتقامگيري خواهر شوهر از خانم معلم



انتقامگيري خواهر شوهر از خانم معلم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایران: زن جوان براي انتقام گيري از خانم معلم آشنا پيامک هاي تهديدآميز فرستاد تا اين که نقشه شومش را به مرحله اجرا گذاشت. وقتي عکس هاي خانوادگي خانم معلم پخش شد خواهرشوهر وي تحت تعقيب قرار گرفت.

مدتي پيش زن 40 ساله اي به دادسراي ناحيه 10 تهران مراجعه کرد و گفت: معلم هستم. چهار سال پيش همسرم را در يک سانحه رانندگي از دست دادم تا اين که با مرد جواني به نام «مرتضي» آشنا شدم و به صورت موقت با وي ازدواج کردم.

 

هنوز يک ماه از ازدواجمان نگذشته بود که مرتضي به خاطر حمل يک کيلوگرم شيشه، دستگير شد.

 

از آنجا که شوهرم يک خودروي پرشيا دارد و سوئيچ آن دست خواهرش بود از وي خواستم که از پرشيا استفاده نکرده و از پارکينگ خارج نکند. همين اعتراضم کافي بود تا خواهر شوهرم من را به باد ناسزا بگيرد. ابتدا تصور مي کردم اين فضا خاموش خواهد شد اما خواهرشوهرم دست بردار نبود. وي با پيامک هاي تهديدآميز تهديدم مي کرد که عکس و فيلم هاي خانوادگي مرا در محل زندگي و مدرسه پخش خواهد کرد. ابتدا به تهديدهايش توجهي نکردم تا اين که متوجه شدم وي شماري از عکس هاي خانوادگي ام را در بين آشنايان پخش کرده است. خيلي تعجب کردم. ديگر از دست وي به ستوه آمده ام و مي خواهم خواهر شوهرم به خاطر اين مزاحمت ها دستگير و مجازات شود. با ادعا هاي اين خانم معلم، بازپرس پرونده دستور داد تا خواهرشوهر وي تحت تجسس قرار گيرد.

 

زن مزاحم ابتدا خود را بي گناه دانست اما وقتي ديد پليس و بازپرس مدارکي دارند که وي را عامل توزيع عکس هاي خانوادگي خانم معلم دانسته و پيامک ها از موبايل وي ارسال شده چاره اي جز اعتراف نديد.

 

زن مزاحم گفت: از دست اين زن که همسر موقت برادرم بود عصباني بودم. در کاري که به وي ربطي نداشت دخالت مي کرد، برادرم خودش سوئيچ ماشين را به من داده بود و اجازه داشتم هر کاري با آن بکنم اما اين زن اذيتم کرد و من انتقام گرفتم./انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------