دستگیری اوباشی که با قمه در مقابل مدرسه دخترانه قصد مزاحمت داشتند!



دستگیری اوباشی که با قمه در مقابل مدرسه دخترانه قصد مزاحمت داشتند

فرمانده شهرستان زنجان از دستگیری دو اوباش قمه به دستی خبر داد که در مقابل یک مدرسه دخترانه در شهر زنجان قصد اوباشگری و ایجاد مزاحمت برای دانش‌آموزان را داشتند.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین عبدی در تشریح این خبر گفت: با اطلاع گشت پلیس از اینکه دو نفر اراذل و اوباش با یک دستگاه خورو پراید با در دست داشتن قمه اقدام به ایجاد مزاحمت برای دانش‌آموزان را دارند، بلافاصله ماموران وارد عمل شده اما متهمان با مشاهده پلیس پا به فرار گذاشتند.

وی با بیان اینکه با تعقیب و گریز صورت گرفته و شلیک دو تیر هوائی هر دو متهم دستگیر و به کلانتری 13 زنجان منتقل شدند، گفت: با بازگشایی مدارس طرح تامین نظم و امنیت مدارس با هدف پیشگیری از جرائم، جلوگیری از مزاحمت‎های خیابانی و سهولت در رفت و آمد دانش‌آموزان در حال اجرا است.

فرمانده شهرستان زنجان همچنین از ناکامی یک زورگیر که با عنوان مسافر سوار برخورو پرایدی شده و در بین راه قصد اخاذی داشت خبر داد و گفت: گشت کلانتری 15 زنجان در حین گشت زنی به حرکات یک راننده خودرو پراید مشکوک که به راننده دستور ایست صادر کردند که به محض توقف خودرو و سرنشین خودرو به سرعت قصد متواری شدن را داشت که با هوشیاری ماموران ناکام ماند.

وی افزود: این متهم به‌عنوان مسافر سوار بر خودرو شده و در بین راه با چاقو راننده را تهدید و قصد اخاذی داشت که ماموران این سارق را دستگیر کردند./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------