آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

دردسرهاي دعواي خياباني راننده اتوبوس



دردسرهاي دعواي خياباني راننده اتوبوس

درگيري دو مرد جوان بر سر جاي پارک، پاي آنها را به دادسرا كشاند و پرونده‌اي عجيب را رقم زد.

به گزارش ایران اين مردان جوان که يکي از آنها راننده اتوبوس و ديگري راننده پرايد هستند، ظهر 23 مهرماه در خيابان سه راه ورامين شهرري، بر سر پارک اشتباه اتوبوس با هم درگير شدند و بعد از كتك‌كاري، هر کدام جداگانه براي شکايت به نزد پليس رفتند.

راننده اتوبوس و برادرش نخستين کساني بودند که بعد از دعوا به گشت کلانتري 131 شهرري مراجعه کردند و به شكايت از مردي دست زدند که آنها را از صورت هدف ضربه‌هاي خشمگينانه قرار داده و به فک و دندان راننده 36 ساله آسيب زده بود. برادران اين راننده اتوبوس به مأموران گفتند که به جز كتك‌كاري، از سوي مرد عصباني ناسزا شنيده‌اند. هنوز دقايقي از اين ادعاها نگذشته بود که راننده جوان پرايد نيز به کلانتري رفت و از راننده اتوبوس و برادرش به خاطر ناسزاگويي و كتك‌كاري شكايت كرد. اين مرد جوان نيز ادعا كرد، تنها با يک اعتراض هدف حمله برادران جوان قرار گرفته و از سوي آنها آسيب ديده است.

با توجه به اين ادعاها، پرونده‌اي درخصوص دعواي خياباني پيش روي بازپرس شعبه هفتم دادسراي شهرري قرار گرفت و وي دستور داد ميزان آسيب‌ديدگي از سوي پزشکي قانوني مشخص شود. دو مرد خشمگين بعد از انجام معاينات کامل و اعلام نتايج آن که حکايت از آسيب ديدگي دو راننده عصباني داشت، آنها براي بازجويي‌هاي قضايي به دادسرا احضار شدند و با نپذيرفتن ادعاهاي همديگر، هر کدام سعي در تبرئه خودشان داشتند.

سعيد راننده 32 ساله پرايد در حالي که تصميم به پيگيري قطعي پرونده‌اش را داشت، به بازپرس دانشور گفت: اتوبوس در وسط خيابان پارک شده و کل راه را بسته بود، تنها يک اعتراض من به اين موضوع باعث درگيري شديد شد و دو برادر با همدستي هم و با استفاده از قفل فرمان خودرويم، به جان من افتادند و حتي فرصتي براي دفاع باقي نگذاشتند. راننده اتوبوس نيز در دفاع از خودش گفت: آن روز يک اتوبوس ديگر هم در ايستگاه ايستاده بود و جايي براي توقف ما باقي نمانده بود. به همين خاطر من پشت اتوبوس نخست و در حالي که هنوز در خط‌کشي ايستگاه قرار داشتم، توقف کردم. اما راننده پرايد با ناسزا شروع به اعتراض کرد و خيلي زود با برادرم درگير شد. من براي آرام کردن برادرم به ميان آمدم که ناگهان از سوي اين مرد هدف ضربه قرار گرفتم و صورتم آسيب ديد.

با توجه به اين ادعاها، بازپرس دانشور دستور احضار شاهدان ماجرا را صادر کرد و با حضور آنها در دادسرا و تأييد درگيري دو طرفه ميان دو راننده، دستور تحقيقات تکميلي از سوي بازپرس شعبه هفتم داده شد و بزودي کيفرخواست پرونده صادر خواهد شد./ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------