ماجراي کشف جسد زني داخل جوي آب



ماجراي کشف جسد زني داخل جوي آب

سجادپور - جسد زني که يک روسري دور گردنش پيچيده شده بود، داخل جوي آبي در شهرک شهيدرجايي مشهد کشف شد، هويت اين زن هنوز مشخص نشده است. 

به گزارش خراسان، صبح روز گذشته شهروندان با مشاهده جسدي که داخل جوي آب در منطقه پورسيناي شهرک شهيدرجايي رها شده بود، با پليس ۱۱۰ تماس گرفتند. در پي اعلام اين خبر، بلافاصله گروهي از ماموران انتظامي به دستور سرهنگ عباس نيا (رئيس کلانتري شهيدرجايي) براي بررسي موضوع به محل اعلام شده عزيمت کردند. آنان با تاييد درستي خبر و حفظ صحنه کشف جسد، مراتب را به قاضي علي موحدي راد (قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند. دقايقي بعد با حضور مقام قضايي در محل رها شدن جسد، تحقيقات در اين باره آغاز شد. 

جسد مربوط به زني حدود ۴۵، ۴۰ ساله بود که هيچ گونه آثار دفاعي و يا ضرب و جرح روي بدنش وجود نداشت اما يک روسري محکم زير گلويش بسته شده بود. شواهد امر حاکي از آن بود که فرد يا افرادي جسد زن مذکور را به محل کشف منتقل و در آن جا رها کردند. اين در حالي بود که برخي از رهگذران اظهار داشتند، زن ياد شده را قبلاً در اين منطقه مشاهده کرده اند. اين گزارش حاکي است، تحقيقات قضايي درباره چگونگي مرگ اين زن در حالي ادامه يافت که هنوز هويت دقيق وي مشخص نشده است. 

بررسي هاي ميداني قاضي ويژه قتل عمد و اظهارات اوليه پزشکي احتمال وقوع جنايت را قوت بخشيده است اما در عين حال به دستور قاضي موحدي راد، جسد اين زن که يک خالکوبي بين ۲ ابرو و يک خالکوبي روي لب داشت براي انجام آزمايش ها و تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني مشهد حمل شد و تحقيقات ماموران کلانتري شهيدرجايي براي شناسايي هويت وي با توجه به سرنخ هاي موجود ادامه يافت./خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------