آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دو زن، عامل انتشار تصاویر مبتذل در اینترنت



دو زن، عامل انتشار تصاویر مبتذل در اینترنت

رییس پلیس فتای گیلان ازدستگیری دو زن که اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی در اینترنت کرده‌ بودند، خبر داد.

سرهنگ ایرج محمدخانی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: پلیس فتا در راستای مقابله با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی با رصد شبانه‌روزی خود، صفحه‌ای را در یکی از شبکه‌های اجتماعی که گردانندگان آن مبادرت به انتشار محتوای غیراخلاقی در اینترنت کرده بودند را شناسایی کردند.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات گیلان با بیان اینکه با شناسایی این صفحه، اقدامات ماموران برای شناسایی گردانندگان اصلی آن در دستور کار قرار گرفت، گفت: با پی جویی‌های پلیس، آدرس گردانندگان این صفحه که با ترویج فرهنگ ابتذال غرب و بهره جستن از فضای مجازی، عفت و اخلاق عمومی جامعه را هدف گرفته بودند، شناسایی شده و پس از اخذ مجوزهای قضایی، در یک عملیات پلیسی در رشت دستگیر شدند.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات گیلان خاطرنشان کرد: متهمان که دو زن 23 و 31 ساله بودند، با مشاهده شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود اعتراف با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی روانه زندان شدند.

محمدخانی آن دسته از افرادی که در پوشش فضای مجازی عفت و اخلاق عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند هشدارداد: پلیس فتا در برخورد با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی، بسیار مصمم و جدی است.

وی از جوانان خواست، ضمن حفظ هوشیاری کامل در فضای مجازی و رعایت حدود و چارچوب اخلاقی از عضویت در این‌گونه شبکه‌ها پرهیز کرده، به این نکته توجه داشته باشند که عملکرد کاربران شبکه‌های اجتماعی به ویژه فیس‌بوک زیر ذره بین کارشناسان تیم رصد فضای مجازی پلیس فتا است./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------