آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری سه آدم ربا در میدان آزادی/ ربودن پسر همکار به علت اختلاف حساب



دستگیری سه آدم ربا در میدان آزادی/ ربودن پسر همکار به علت اختلاف حساب

سه پسر آدم ربا که به علت اختلاف حساب با همکارشان پسر 16 ساله او را ربوده بودند، در میدان آزادی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد رییس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در تشریح جزییات دستگیری آدم ربایان جنوب غرب تهران گفت: ساعت 21 سوم بهمن ماه شخصی به نام "هوشیار.ز"از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 پایتخت اعلام داشت:برادرش "داریوش"16 ساله از مقابل منزلشان در شهرستان اسلامشر توسط سرنشینان یک دستگاه پراید مشکی رنگ ربوده شده است.

رییس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در ادامه افزود:به دنبال این موضوع و با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پرونده ای در این کلانتری تشکیل و به سرعت در دستور کار ماموران اطلاعاتی قرار گرفت.

سرهنگ باقری شاد اظهار داشت: ماموران پس از اخذ مشخصات آدم رباها عملیات گشت زنی هدفمند خود را اغاز کردند هنوز دقایقی از اجرای عملیات گشت زنی نگذشته بود که یکی از واحدهای گشتی مشاهده می کند 3 مرد جوان در حالیکه هرکدام از آنان یک قبضه چاقو در دست دارند پسر نوچوانی را کنار یک دستگاه خودروی پراید مشکی رنگ نگه داشته و مشغول ضرب و شتم وی هستند.

از آنجایی که ماموران احتمال می دادند این افراد همان اعضای باند آدم ربا ها باشند بلافاصله به خودرو نزدیک شده و در صدد بررسی موضوع برآمدند. هنگامی که ماموران به خودروی متهمان نزدیک شدند پسرنوجوان با مشاهده واحد گشت تقاضای کمک کرد.در همین حین سرنشینان پراید مذکور با مشاهده پلیس قصد فرار داشتند که طی یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

کلانتر 119 مهرآباد جنوبی با اشاره به اینکه در  بازحویی های پلیسی مشخص شد اعضای باند که "جلیل"،"جلال" و "مهدی"نام دارند؛"داریوش" را از اسلامشهر ربوده و سپس با خانواده وی تماس گرفته و درخواست 6 میلیون تومان می کنند که طی هماهنگی با خانواده شاکی در آدرس میدان آزادی قرار گذاشته و منتظر پدر شاکی بودند که با حضور به موقع پلیس دستگیر شدند.

باقری شاد در پایان خاطر نشان کرد:طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهمان با پدر شاکی همکار بوده و به دلیل اختلاف حسابی که با وی داشتند اقدام به آدرم ربایی کرده اند که در این ارتباط پرنده متهمان برای بررسی بیشتر و کشف سایر جرایم آنان در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت./مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------