زلزله در حبیب آباد اصفهان خسارتی بدنبال نداشت/تکمیلی



زلزله در حبیب آباد اصفهان,زلزله حبیب آباد

زلزله در حبیب آباد اصفهان خسارتی بدنبال نداشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: بدنبال وقوع زلزله 1/ 4 ریشتری در حبیب آباد واقع در برخورار اصفهان خسارتی بدنبال نداشت.

ˈحیدر خانبازیˈ بامداد شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های عملیات این جمعیت در این منطقه گشت زنی کردند که خوشبختانه هیچ حادثه ای مشاهده نکردند.

وی که خود در حبیب آباد حضور داشت، اظهارکرد: ساکنین این منطقه بدلیل ترس از بروز پس لرزه های احتمالی با نگرانی در خیابانها بسر می برند.

دکتر ˈغفور راستینˈ رییس اورژانس استان اصفهان هم به خبرنگار ایرنا گفت: هیچ تماسی با این مرکز تاکنون برای انجام عملیات نجات گرفته نشده است.

ˈبهزاد بزرگزادˈ مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز گفت: هیچ درخواست کمکی از این مرکز برای انجام عملیات اطفاء حریق ناشی از زلزله نشده است.

ˈمنصور شیشه فروشˈ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان هم به ایرنا گفت: بدلیل عمق کم بروز زلزله در منطقه حبیب آباد، تکان های آن در شهرستانهای مجاور محل شامل شاهین شهر، خمینی شهر، اصفهان و فلاورجان احساس شده است.

خبرنگاران ایرنا از سطح شهرستان های اصفهان، برخوار، شاهین شهر، خمینی شهر گزارش دادند که مردم اکنون از خانه های خود بیرون آمده و در فضای باز بسر می برند.

همچنین عده ای از مردم اصفهان با خودروهای خود به پارک های حاشیه های رودخانه زاینده رود و میدان امام (ره) اصفهان آمده اند و در آن مکانها چادر زده اند.

کانون زلزله 1/ 4 ریشتری در منطقه حبیب آباد واقع در شهرستان برخوار و در فاصله پنج کیلومتری شهر اصفهان بود.

موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری، زمان وقوع این زمین لرزه را ساعت 52 دقیقه و 22 ثانیه بامداد شنبه اعلام کرد.

مختصات این زمین لرزه 81/ 51 درجه طول جغرافیایی و 80/ 32 درجه ی عرض جغرافیایی و در عمق هشت کیلومتری زمین اعلام شده است./ایرنا

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------