ناکامی در سرقتهای سریالی از طلافروشیهای پایتخت/ متخصص تجهیزات امنیتی در گروه سارقان



ناکامی در سرقتهای سریالی از طلافروشیهای پایتخت/ متخصص تجهیزات امنیتی در گروه سارقان

اعضای باندی که با تخریب سیستم های امنیتی طلافروشی ها قصد سرقت های سریالی در پایتخت را داشتند با تیزهوشی ماموران در اجرای نقشه خود ناکام ماندند.

حوادث -  درپی وقوع سرقت های ناکام از چند طلافروشی در شهر تهران رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. ماموران با بررسی پرونده ها در کنار یکدیگر متوجه شدند در تمام این سرقت ها سارقان اقدام به قطع کردن دوربین های مداربسته طلافروشی ها کرده، اما در ادامه اجرای نقشه خود ناکام مانده بودند.

 

ماموران تجسس کلانتری ها نیز طلافروشی های سطح تهران را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند تا در صورت مشاهده سارقان بلافاصله وارد عمل شوند.

تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه هفته گذشته ماموران کلانتری 119 مهرآباد به مرد میانسالی که در اطراف یک طلافروشی پرسه می زد، مشکوک شده و او را زیر نظر گرفتند.

مرد میانسال در ادامه اقدام به قطع کردن دوربین های مداربسته طلافروشی کرد که این موضوع شک ماموران را به او بیشتر کرد.

 

باتوجه به اینکه احتمال می رفت متهم همدستانی داشته باشد، ماموران کلانتری در این مرحله وارد عمل نشده و مرد میانسال را به صورت نامحسوس تحت تعقیب قرار دادند.

زمانیکه متهم به دو همدست دیگر خود ملحق شد، ماموران وارد عمل شده و سه نفر را دستگیر کردند. در بازرسی از آنها نیز چند دستگاه دوربین مداربسته و تجهیزات سرقت از طلافروشی ها کشف شد.

 

متهمان پس از انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی به چند فقره سرقت ناکام از طلافروشی های تهران اعتراف کردند.

همچنین مشخص شد مرد میانسال که از متخصصان نصب دوربین های مداربسته و تجهیزات امنیتی می باشد، در این گروه وظیفه از کار انداختن تجهیزات ایمنی طلافروشی ها را برعهده داشته است./مهر

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------