سارقان را شناسایی کنند+ تصویر




اخبار حوادث - کیف‌قاپی پشت چراغ قرمز/ مالباختگان سارقان را شناسایی کنند+ تصویر

جوانانی که شغلشان قاپیدن کیف زنان در پشت چراغ قرمز بود، بعد از چند ماه زندگی مخفیانه و ترس از شناسایی، دستگیر شدند.

به گزارش فارس، روز بیست و دوم شهریور سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت پولسار نوک مدادی اقدام به سرقت کیف دستی راننده زن یک دستگاه خودرو متوقف در پشت چراغ قرمز در میدان گمرک – خیابان هلال احمر کردند که با اطلاع شهروندان از هویت سارقین، یکی از آنها در محل سرقت دستگیر و در اختیار مأموران کلانتری 115 رازی قرار گرفت.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کیف قاپی و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 11 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اعترافات متهم
متهم حسن.ع (متولد 1359) که دارای سوابق متعدد دستگیری به اتهام ارتکاب جرایم مختلف کیف قاپی، اخلال در نظم عمومی و ضرب و جرح عمدی است، پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی صراحتا به کیف قاپی از شاکیه و دهها فقره سرقت مشابه اعتراف و همدست خود به نام محمد.غ را نیز معرفی کرد.

متهم در خصوص نحوه دستگیری خود به کارآگاهان گفت: من به همراه دوستم به نام محمد با موتورسیکلت پولسار نوک مدادی در خیابان هلال احمر اقدام به قاپیدن کیف خانمی از داخل ماشین در پشت چراغ قرمز کردیم؛ در حالیکه قصد فرار داشتیم و کیف در دست من بود، محمد از ترس هیاهوی مردم با موتورسیکلت فرار کرد و من که برای سرقت از موتور پیاده شده بودم، توسط مردم دستگیر شدم.

 

اخبار, کیف‌قاپی

 

دستگیری دومین متهم پس از شش ماه زندگی مخفیانه
با شناسایی محمد.غ به عنوان یکی از اراذل و اوباش منطقه هفت چنار و متهم پرونده، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت اما در ادامه تحقیقات مشخص شد که وی پس از دستگیری همدستش، از محل سکونت خود متواری شده است.

با توجه به بلامکان بودن متهم، تحقیقات جهت شناسایی مخفیگاه جدید متهم آغاز و سرانجام آخرین مخفیگاه وی، در حالیکه متهم به دفعات اقدام به تغییر مخفیگاه خود کرده بود، در منطقه هفت چنار شناسایی و متهم روز بیست و هشتم بهمن در یک اقدام ضربتی و قبل از هرگونه اقدام برای فرار دستگیر و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی منتقل شد.

متهم محمد.غ (38 ساله) پس از دستگیری، به دهها فقره کیف قاپی در مناطق مرکزی شهر تهران بویژه در مناطق گمرک، منیریه، امیریه، حافظ، ولی عصر، جمهوری و ... اعتراف کرد که با توجه به اعترافات متهمان و بررسی پرونده‌های کیف قاپی در پشت چراغ‌های قرمز، تعدادی از شکات و مالباختگان به پایگاه هشتم آگاهی دعوت و متهمان را مورد شناسایی قرار دادند.

سرهنگ کارآگاه میرزکی، رئیس پایگاه هشتم  پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شناسایی  تعدادی از مالباختگان و برابر اعترافات متهمان مبنی بر ارتکاب سرقت‌های متعدد و برای شناسایی سایر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر هر دو متهم از سوی بازپرس پرونده صادر شده؛ لذا از کلیه مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان پرونده شدند دعوت می‌شود تا جهت طرح و پیگیری شکایت خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان حـر – انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه نمایند.

اخبار حوادث  - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------