افزایش آمار واژگونی خودورها در چندروز اخیر/ عجله نکنید




اخبار حوادث - افزایش آمار واژگونی خودورها در چندروز اخیر/ عجله نکنید

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی صبح امروز با حضور در قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان مازندران، از کاهش 60 درصدی سرقت‌های خشن و مسلحانه در کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان صبح امروز با حضور در استان مازندران با بیان اینکه نیروی انتظامی در ایام نوروز با اجرای طرح نوروزی چند هدف را دنبال می‌کند، تصریح کرد: در بخش انتظامی تامین امنیت مردم شهرهایی است که به استان‌های دیگر سفر می‌کنند و تامین امنیت مردم شهرهایی که مسافر پذیر هستند.
 
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به کاهش 60 درصدی سرقت‌های خشن و مسلحانه در کشور، ابراز امیدواری کرد: با اقدامات ویژه انتظامی در سال 93 سرقت‌های خرد نیز کاهش یابد.
 
وی همچنین از کاهش 9 درصدی سرقت‌های مهم در استان مازندران در سال 92 خبر داد و در ادامه با اشاره به کاهش 9 درصدی حوادث رانندگی در کشور، گفت: بیشترین سهم تصادفات مربوط به محورهای " شاهرود- سبزوار " ،" اصفهان – شیراز " ، " اصفهان – شهرکرد " و " لاهیجان - رشت " بوده است که اقدامات پلیس می توانست، کاهش بیشتر تصادفات را به همراه داشته باشد.
 
رادان با اشاره به افزایش آمار واژگونی خودروها از 35 درصد به 46 درصد در چند روز گذشته، افزود : یکی از علل مهم واژگونی خودروها عجله ، شتاب زدگی و خستگی رانندگان وسایل نقلیه است.
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور، خطاب به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با استراحت کافی قبل از رانندگی و عدم شتاب زدگی در رانندگی جان خود و سرنشینان خودرو را تضمین کنند و بدانند اگر در رانندگی عجله نکنند، زودتر از زمانی که می خواهند به مقصد می‌رسند.
 
وی اضافه کرد: 62 درصد تصادفات در 30 کیلومتری شهرها به وقوع پیوسته که نشان دهنده عجله و شتاب زدگی رانندگان است.
 
رادان ابراز امیدواری کرد: سال 93 در حوزه راهنمایی و رانندگی، سال عدم شتاب زدگی همراه با استراحت قبل از رانندگی باشد.
 
وی همچنین با هشدار به مجرمان گفت: برنامه های مهمی در راستای مقابله با مجرمان در دستور کار داریم و سال 93 سالی سخت برای مجرمان است.
 
رادان با اشاره به آغاز فعالیت پلیس افتخاری از روز گذشته در کشور، از اضافه شدن 500 نیروی پلیس افتخاری در تهران بزرگ خبر داد و افزود: در 13 استان کشور نیز در سال جدید پلیس افتخاری شکل خواهد گرفت.
 
وی حضور پلیس افتخاری و یگان امداد را در کنار دیگر واحد های انتظامی در جهت کاهش جرائم و ارتقاء احساس امنیت عمومی مهم ارزیابی کرد.
 
سردار رادان در پایان با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال" اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" ، گفت: نیروی انتظامی در راستای تحقق منویات رهبری دو برنامه مهم را در دستور کار دارد و تامین امنیت صاحبان سرمایه و سرمایه گذارانی که در تلاش هستند تا اقتصاد مقاومتی در کشور شکل بگیرد و ایجاد فضایی ناامن برای قاچاقچیان عمده و صاحبان سرمایه های نامشروع که مخل اقتصاد سالم هستند.
 
رادان از اقدامات مهم پلیس در حوزه های مرزبانی، پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور خبر داد.
 
وی همچنین بر تامین امنیت صاحبان فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی و همکاری در تولید محصولات فرهنگی خبر داد و یادآور شد: در سال جدید امنیت اخلاقی نیز به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.
اخبار حوادث - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------