آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

جاعلان، مدرک پزشکی می فروختند



 

اخبار حوادث - جاعلان، مدرک پزشکی می فروختند

با تلاش پلیس آگاهی شهرستان نیشابور خراسان رضوی باند جاعلان مدارک پزشکی مشمولان خدمت وظیفه عمومی شناسایی متلاشی شد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور گفت: با دریافت پرونده ای مبنی بر جعل مهر یکی از دفاتر پلیس + 10 در خصوص تاییدیه برگه مشمولان نظام وظیفه، بلافاصله تیمی از ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی متخلفان آغاز کردند.

سرهنگ سید حسن حسینی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بازبینی پرونده جعل شده و یک سری تحقیقات گسترده یکی از اعضای باند جعل را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی اظهار کرد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جعلی بود در ادامه تحقیقات با مواجهه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و گفت با کمک دو نفر از همدستانش مهر یکی از دفاتر پلیس + 10، مهر یکی از پزشکان معاینه کننده مشمولان خدمت وظیفه عمومی و مهر یکی دیگر از ادارات مرتبط را جعل و برای جعل مدارک هر پرونده مبلغ 15 الی 20 میلیون ریال از افراد متقاضی اخذ می کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور خاطر نشان کرد: به دنبال اعترافات متهم با هماهنگی مقام قضایی دو همدست او در عملیات های مجزا دستگیر و در بازرسی از منزل آنان تعدادی مدارک جعلی و... کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسینی افزود: متهمان پس از بازجویی های اولیه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
اخبار حوادث - جام جم آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------