مرگ مجری صداوسیما در آتش‌سوزی نوشهر (+عکس)



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار حوادث -  مرگ مجری صداوسیما در آتش‌سوزی نوشهر

دکتر افخم‌السادات حسینی، کارشناس و مجری برنامه‌های مذهبی و خانوادگی صدا و سیما یکی از قربانیان حادثه مرکبار آتش‌سوزی در نوشهر بود.

 

اخبار,دکتر افخم‌السادات حسینی

 

به گزارش فارس از نوشهر، براساس خبرهای دریافتی دکتر افخم‌السادات حسینی کارشناس و مجری برنامه‌های مذهبی و خانوادگی صدا و سیما یکی از قربانیان حادثه مرگبار آتش‌سوزی در نوشهر بود.

این آتش‌سوزی که در ساعت پنج بامداد امروز در روستای «دُزدَک» نوشهر و در یک ویلای شخصی رخ داده بود که در پی آن چهار نفر در میان شعله‌های آتش جان باختند، یکی از جان باختگان این حادثه خانم دکتر افخم‌السادات حسینی کارشناس و مجری برنامه‌های مذهبی و خانوادگی صدا و سیما بود.

به گزارش فارس، دکتر افخم‌السادات حسینی در سال 1341 در تهران متولد شد و دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه و حکمت اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و دانشجوی مقطع دکترای فلسفه و حکمت اسلامی بود.

وی علاوه بر تحصیلات دانشگاهی، در حوزه علمیه در سطح چهارم نیز تحصیل می‌‌کرد و به عنوان مدرس دانشگاه، مشاور دانشگاه تهران و مبلغ در نهاد رهبری به عنوان کارشناس و مجری صدا و سیما هم فعالیت داشت.

گفته می‌شود؛ علت وقوع حریق مرگبار در ویلای شخصی در روستای «دُزدَک» نوشهر عمدی بوده و آتش اختلافات خانوادگی خانم صاحب ویلا با شوهر سابقش، ویلای شخصی را نیز به آتش کشید.

پرونده این ماجرای تأسف‌بار در کلانتری 12 و آتش‌نشانی نوشهر در حال بررسی و رسیدگی است.

اخبار حوادث - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------