کشف جسد ۸ کودک در خانه‌ای در شمال استرالی




اخبار حوادث - کشف جسد ۸ کودک در خانه‌ای در شمال استرالیا

به گفته پلیس استرالیا، جسد هشت کودک به همراه زنی که با چندین ضربه چاقو زخمی شده، صبح روز جمعه، در خانه‌ای در شمال این کشور پیدا شده است. .

به گفته پلیس استرالیا، جسد هشت کودک به همراه زنی که با چندین ضربه چاقو زخمی شده در خانه‌ای در شمال این کشور پیدا شده است.

به نوشته خبرگزاری «اسوشیتد پرس»، پلیس ایالت کوئینزلند استرالیا اعلام کرد که امروز (جمعه)، در پی درخواست تلفنی در ساعت 11:20 صبح به وقت محلی، به خانه‌ای در حومه مانورا فراخوانده شدند. زمانی که پلیس به محل حادثه رسید، با زنی که بر اثر ضربات چاقو به شدت زخمی شده مواجه شده و پس از ورود به خانه، جسد 8 کودک 15 تا 18 ساله را یافته است.

سخنگوی خدمات اورژانس کوئینزلند می‌گوید، زن زخمی 34 ساله است و با ضربات متعدد چاقو در ناحیه سینه به شدت زخمی شده با این حال با دریافت خدمات پزشکی در وضعیت پایداری به سر می‌برد.

«برونو اسنیکار» بازرس پرونده در کنفرانس خبری به گزارش‌گران حاضر در صحنه گفت اطلاعاتی درباره اینکه چطور این اتفاق افتاده و کودکان چطور کشته شده‌اند ندارد. بررسی‌های پلیس در این باره ادامه دارد.

این حادثه هولناک در حالی رخ می‌دهد که تنها چند روز از حادثه گروگان‌گیری سیدنی، که به کشته شدن سه نفر، من‌جمله گروگان‌گیر، انجامید می‌گذرد.
اخبار حوادث - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------