جعبه سیاه ایرباس A320 پیدا شد



وزارت کشور فرانسه اعلام کرد که جعبه سیاه هواپیمای ایرباس A۳۲۰ آلمانی، که امروز صبح سقوط کرده بود، پیدا شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،همزمان، خبر می رسد که تیم های نجات، به محل دورافتاده وقوع حادثه در حد فاصل شهرهای دینی و بارسلونت در جنوب شرقی فرانسه رسیده اند.

هواپیمای سانحه دیده، با شماره پرواز ۴U ۹۵۲۵، از بارسلون اسپانیا در حال پرواز به دوسلدورف در آلمان بود. این هواپیما ۱۴۴ مسافر، دو خلبان و چهار خدمه پروازی داشته و طبق گزارش‌ها تمام مسافران و خدمه آن کشته شده اند.

بیشتر مسافران این هواپیما، شهروندان اسپانیا و آلمان بودند. دو نوزاد و ۱۶ دانش‌آموز یک مدرسه آلمان که در حال بازگشت از سفر بودند، در این هواپیما حضور داشتند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

این هواپیما در اختیار شرکت هواپیمایی آلمانی ژرمن‌وینگز بود که از جمله شرکت‌هایی است که بلیط‌های ارزان قیمت می‌فروشد. سهام شرکت ژرمن‌وینگز متعلق به شرکت لوفت‌هانزاست.

گروه‌های امدادی عازم منطقه شده‌اند. یک هلیکوپتر امدادی در محل سقوط هواپیما در کوهستان‌های دور دست فرود آمده است. یک مقام محلی گفته است هواپیما متلاشی شده است.

مقام‌های هوانوردی فرانسه گفته‌اند این هواپیما در نزدیکی شهر بارسلونت در ۱۰۰ کیلومتری شهر نیس سقوط کرده است. دفتر نخست‌وزیری فرانسه هم گفته است که این هواپیما در مئولان روول، روستایی دورافتاده در دامنه کوه‌های آلپ فرانسه سقوط کرده است.

 

اخبار حوادث - بی بی سی،خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------