اخذ گذرنامه با مدارک معتاد کارتن‌خواب!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پلیس آگاهی پایتخت با انتشار تصویر جاعلی که قصد داشته با مدارک سرقتی اقدام به اخذ گذرنامه و خروج از کشور کند، از شهروندان خواست که وی را شناسایی کنند.

اواخر سال 1393 شکایتی از اداره گذرنامه مبنی بر اینکه فرد ناشناسی با جعل هویت و استفاده از مدارک دارای سابقه سرقت ، قصد دریافت یک جلد گذرنامه را داشته است به دادسرای ناحیه 18 تهران واصل شد. در ادامه با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جعل و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 18 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره سیزدهم آگاهی با بررسی مشخصات ارائه شده درفرم های درخواست گذرنامه اطلاع پیدا کردند که تمامی آدرس ها و نشانی های ارائه شده از سوی متقاضی دریافت گذرنامه ، واهی و کذب بوده و این شخص قصد داشته تا با استفاده از اسناد و مدارک شناسایی مسروقه اقدام به دریافت گذرنامه و در پی آن خروج از کشور کند، با شناسایی صاحبِ مدارک شناسایی مسروقه، وی در اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ حاضر و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: تا دو سال پیش به مصرف موادمخدر اعتیاد شدید داشتم و به همین علت از سوی خانواده طرد شده و به صورت کارتن خواب گذران زندگی می کردم تا اینکه توانستم با کمک دوباره اعضای خانواده ، مصرف موادمخدر را ترک کنم . طی این مدت ، مدارک شناسایی ام را همیشه به همراه داشتم اما نمی دانم در چه زمانی ، این مدارک از من سرقت شدند و من زمانیکه خانواده ام به سراغم آمده و قصد ترک مصرف موادمخدر را داشتم ، متوجه ی سرقت آنها شدم.

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده و به منظور شناسایی و دستگیری متهم ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر این شخص از سوی مقام قضایی صادر شده است بنابراین کلیه شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر این فرد شده اند باید هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس های 51055613 و 51055434 در اختیار اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند. 

 

اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------