آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

تصادف خونین در جاده تسوج ـ شبستر با 4 کشته



مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: شامگاه امروز تصادف خونین در جاده تسوج ـ شبستر هشت کشته و مصدوم به همراه داشت.

حبیب حسینقلی‌زاده امشب در گفت و گو  با خبرنگار فارس در تبریز  اظهار داشت: ساعت 19:30 عصر امروز در جاده شبستر- تسوج حد فاصل سه راهی حیدرآباد یک دستگاه پژو 405 با یک خودروی پژو 206 به شدت برخورد کرد.

وی ادامه داد: با گزارش این تصادف به اتاق فرمان 115 بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس برای انتقال مصدومان در محل حادثه حضور یافته و هشت سرنشین مصدوم این دو خودرو را به بیمارستان شبستر منتقل کردند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه سه نفر از مجروحان در بیمارستان شبستر و یک نفر نیز در حین انتقال به تبریز درگذشتند.

وی گفت: شهروندان باید توجه کنند حین وقوع سانحه رانندگی برای تسهیل عبور و مرور آمبولانس های اورژانس با تجمع در محل حادثه راهبندان ایجاد نکنند و برای امدادرسانی فوریت های پزشکی مسیرگشایی کنند.

 

اخبار حوادث - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------