تیراندازی به دو ساختمان نظامی در ایالت تنسی آمریکا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مقامات نظامی آمریکا اعلام کردند دست کم به دو ساختمان نظامی از جمله یک ساختمان استخدام نیروی دریایی این کشور در ایالت تنسی حمله شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، نیروی دریایی آمریکا در پیامی در شبکه اجتماعی توییتر گفته است که در ساختمان استخدام این نیرو در بلوار آمنیکولای شهر چاتانوگا تیراندازی رخ داده است.

پلیس شهر چاتانوگا در پیامی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد بعد از ظهر روز پنجشنبه وضعیت «تیرانداز فعال» خاتمه یافته است؛ با این حال هیچ اشاره ای نشده که چه اتفاقی برای مظنون یا مظنونین رخ داده است.

در همین حال «اندی برکه» شهردار چاتانوگا در نشستی خبری با بیان این که شرایط بسیار بد بوده، از ارائه هرگونه جزئیاتی در این خصوص خودداری کرد. در پی این حمله پلیس در نزدیکی یکی از سایت ها یک ایست بازرسی مستقر کرده است .

به گفته مقامات آمریکایی تیرانداز دیگری در یک ساختمان قدیمی متعلق به ارتش آمریکا در ۷ مایلی مرکز استخدام نیروی دریایی مورد حمله قرار گرفته است. مقامات آمریکایی می گویند که عامل این حمله در یک خودرو قرار داشته و بعد از توقف در برابر ساختمان نظامی، شروع به تیراندازی کرده است.

هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حملات را برعهده نگرفته است.

 

تیراندازی به ساختمان نظامی در تنسی ۴ کشته بر جا گذاشت
یک فرد مهاجم با تیراندازی به ساختمانی نظامی در ایالت تنسی آمریکا ۴ نیروی نظامی را کشت و یک نفر را مجروح کرد.

 

اخبار حوادث - مهر

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------