کشته شدگان ایالت تنسی آمریکا 4تفنگدار دریایی و یک پلیس بودند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک مسئول نظامی آمریکایی اعلام کرد که پنج نفر از افراد کشته شده در تهاجم افراد مسلح به پایگاهی در چاتانوگا واقع در ایالت تنسی تفنگداران دریایی و یک پلیس بودند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز این مسئول نظامی که خواست نامش فاش نشود گفت: چهار تفنگدار دریایی روز پنجشنبه درحمله افراد مسلح، با گلوله مستقیم آنان به سوی مرکز سربازان احتیاط تفنگدار دریایی کشته شدند.

به گزارش اداره پلیس شهر چاتانوگا در جنوب شرقی ایالت تنسی روز پنجشنبه در دو واقعه جداگانه تیراندازی در دو مرکز استخدامی نیروهای آمریکایی دراین شهرعلاوه بر یکی از مهاجمین دستکم چهار نفر دیگر و ازجمله یک مامور پلیس کشته و سه نفر به شدت مجروح شده اند که حال یکی از آن ها وخیم توصیف شده است.

بر اساس همین گزارش ها واقعه اول درمرکز استخدامی نیروی زمینی آمریکا در شهر چاتانوگا وحادثه دوم دریکی ازمراکز استخدامی نیروی دریایی این کشور در همین شهر اتفاق افتاده است.

هنوز از دلیل وانگیزه این تیراندازی ها و سرنوشت شخص یا اشخاص مهاجم در واقعه تیراندازی دوم اطلاعی در دست نیست.

مسئولین اداره امنیت ملی ایالت تنسی نیروهای ضربتی خود را به محل تیراندازی ها اعزام کرده وضمن به پرواز درآمدن بالگردهای ویژه ی شناسایی، بسیاری از اماکن عمومی در اطراف این دو مرکز ازجمله یک بیمارستان، یک دانشگاه و یکی از کالج های منطقه ای این شهر را تعطیل کرده اند.

بر اساس همین گزارش ها دولت فدرال آمریکا نیز مامورین ویژه خود را برای بازرسی وشناسایی به جاده ها و بزرگراه های این ایالت گسیل کرده و بر تدابیر امنیتی دراطراف ساختمان مجلس ایالتی این ایالت افزوده است.

مقامات منطقه همیلتون ایالت تنسی به خبرنگاران گفته اند که از دفتر مدیریت اضطراری این ایالت خواسته اند تا در هماهنگی با مدیریت هوانوردی فدرال آمریکا مقررات منع پرواز در شعاع شش کیلومتری این مناطق را به اجرا دربیاورند.

 

اخبار حوادث - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------