آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در نی ریز



فردی که در قالب سرمایه گذاری در امورات املاک اقدام به اخذ وجوه نقد زیادی از شهروندان كرده بود ، توسط ماموران انتظامي شهرستان "ني ريز" استان فارس دستگیر شد .

فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز گفت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه  فردی با اغفال آنها در رابطه با  انجام سرمایه گذاری در بنگاه املاک خود مبالغي كلاهبرداري و متواري شده است، موضوع در دستور کار عوامل کلانتری "سرباز" اين شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ عزيز برزگر ادامه داد: با انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي مأموران مخفيگاه اين كلاهبردار را شناسايي و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در یک اقدام ضربتی وي را دستگیر  کردند.

وي با اشاره به اينكه در تحقيقات و بررسي هاي انجام گرفته مشخص شد اين فرد كلاهبردار حدود سه ميليارد ريال از شهروندان كلاهبرداري كرده است، گفت: متهم با تشكيل پرونده به مرجع قضائي تحويل داده شد.

برزگر با هشدار به افراد سود جو و کلاهبردار در رابطه با اینکه هرگز از نگاه تیزبین پلیس دور نخواهند ماند ، به شهروندان توصیه کرد: قبل از هر گونه سرمایه گذاری در امورات مختلف حتماً از اصالت افراد و شرکت های طرف قرارداد اطمینان حاصل کنند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------