آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

تصویری از محل حادثه تصادفی که ۲۰ نفر کشته داشت/ حال مصدومان وخیم است



معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با بیان اینکه مجروحان حادثه تصادف سه دستگاه خودرو در جاده قدیم قم - تهران به قم منتقل شده‌اند، از وخیم بودن حال همه مجروحان این حادثه خبر داد.

مهدی فراهانی در پی وقوع حادثه تصادف سه دستگاه خودرو در جاده قدیم قم - تهران از وخیم بودن حال مجروحان این حادثه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه تصادف ساعت ۱۸ و ۲۳ یکشنبه به اورژانس قم اطلاع داده شد، گفت: پس از این تماس یک دستگاه آمبولانس از ایستگاه شکوهیه به محل حادثه اعزام شد که ساعت ۱۸ و ۲۷ دقیقه پس از رسیدن به محل تصادف با مشاهده شدت حادثه ۱۰ دستگاه امبولانس درخواست شد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در خصوص این حادثه گفت: یک دستگاه مینی‌بوس حامل اتباع خارجی که از روستای دشت احمد در حال عزیمت به قم بود با کامیون ایسوزو برخورد شدید کرد و سپس یک دستگاه خودرو پیکان از پشت با مینی‌بوس برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه در این تصادف ۲۰ نفر در محل حادثه جان خود را از دست داده‌اند، گفت: ۱۰ نفر در این سانحه مجروح شدند که حال همگی وخیم گزارش شده و وضعیت ۴ مجروح از این ۱۰ نفر نیز به شدت وخیم است.

فراهانی در ادامه افزود: ۳ مجروح به بیمارستان شهید بهشتی قم و ۷ مجروح نیز به بیمارستان نکویی منتقل شده است و ۳ مجروح حادثه در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم همچنین گفت: احتمالا دو نفر از مجروحان از سرنشینان خودرو پیکان هستند.

علت حادثه
سرهنگ اردشیر جمشیدی راد، رئیس پلیس راه استان قم نیز گفت: ۱۹ نفر از سرنشینان مینی‌بوس و راننده کامیون ایسوزو جزو کشته شدگان هستند.

وی علت حادثه را انحراف به چپ کامیون ایسوزو عنوان کرد و گفت: حادثه در کیلومتر ۱۴ جاده قدیم قم - تهران و به فاصله ۲ کیلومتری شهرک شکوهیه اتفاق افتاده است.

اخبار جوادث - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------