آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

6 کشته و 6 زخمی در تصادف پژو 405 با پراید



در پی وقوع تصادف بین یک دستگاه خودروی پژو 405 و پراید در محور "شوشتر - مسجد سلیمان" شش تن کشته و شش نفر دیگر مجروح شدند.

 سرهنگ بهروز حسنوند، فرمانده انتظامي شهرستان شوشتر گفت: برابر اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره تصادف فوتي در محور شوشتر - مسجد سليمان نزديک روستاي "آب گنجي" بلافاصله عوامل گشتي و پليس راه به محل حادثه اعزام شدند.

اين مقام انتظامي افزود : در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد، يك دستگاه خودرو پژو 405 به شدت با خودرو پرايد برخورد و در اين حادثه دو نفر از سرنشينان پژو 405 به همراه راننده و سه تن از سرنشينان پرايد در دم فوت و شش سرنشين ديگر نيز مصدوم كه با كمك نيروهاي امدادي به بيمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان شوشتر با اشاره به اينكه سبقت غير مجاز يكي از عوامل اصلي تصادفات مرگبار در دوطرفه بودن برخي از جاده ها است، به رانندگان هشدار داد؛ در هنگام رانندگي ضمن رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي با احتياط كامل و با صبر و حوصله اقدام به رانندگي كنند.

اخبار حوادث - پایگاه پلیس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------