مربی بدنسازی، جزئیات قتل فجیع پدرش را فاش کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پسر جوانی که مدعی مربی بدنسازی است، جزئیات قتل فجیعانه پدرش را فاش کرد

ساعت 14:30 چهاردهم آذر ماه امسال وقوع یک فقره قتل در خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان ظفر به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد که با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری 103 گاندی به محل وقوع این قتل اعزام شدند.

پس از حضور مأموران در محل وقوع قتل و بررسی‌های اولیه مشخص شد مقتول مرد 55 ساله‌ای است که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

بعد از تشکیل پرونده قتل عمد و با اعلام خبر به بازپرس کشیک قتل؛ سجاد منافی آذر؛ بازپرس سوم دادسرای جنایی تهران در محل وقوع قتل حاضر شد و تحقیقات درباره قتل این مرد میانسال آغاز شد؛ در بررسی صحنه جرم مشخص شد که مقتول ابتدا در آشپزخانه با قاتل درگیر شده است و در ادامه درگیری به جلوی در خانه کشیده شده است، همچنین آثار خونریزی روی تمامی وسایل منزل و دیوارها مشهود بود، با بررسی جسد مقتول نیز مشخص شد که وی با 27 ضربه چاقو به قتل رسیده است.

در ابتدای تحقیقات، پسر 25 ساله‌ای که فرزند مقتول بود و آثار بریدگی و خونریزی روی دستش مشهود بود، به بازپرس جنایی تهران گفت: من و دو خواهر دوقلویم جدا از پدرمان در این خانه زندگی می‌کنیم و پدرمان هر از چند گاهی به ما سر می‌زد، پدرم راننده شرکت واحد بود و آخرین بار پدرم را دیشب دیدم، امروز صبح از خانه بیرون رفتم، حدود ساعت 2 بعدازظهر زمانی‌که وارد ساختمان شدم، فردی ناشناس را دیدم که دوان دوان در حال خارج شدن از منزلمان است و چاقو در دست دارد، این مرد با چاقو به من حمله کرد و از اینجا فرار کرد.

با اظهارات دو خواهر مقتول، اهالی و سرایدار این ساختمان مبنی بر اینکه ورود و خروج فرد ناشناسی به منزل پسر مقتول دیده نشده است، سجاد منافی آذر؛ بازپرس سوم دادسرای جنایی تهران دستور بازداشت پسر مقتول را به دلیل اظهارات متناقضش صادر کرد و این متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

اما در ادامه روند رسیدگی به این پرونده، روز گذشته این پسر جوان که در بازداشتگاه اداره آگاهی تهران به سر می‌برد به قتل پدرش اعتراف کرد و سرانجام وی صبح امروز در مقابل بازپرس پرونده جزئیات قتل پدرش را فاش کرد و گفت: از سه روز قبل قتل، به علت اینکه با دوستم بحثم شده بود، قرص خواب می‌خوردم، صبح روز حادثه از خانه بیرون رفتم، وقتی برگشتم متوجه حضور پدرم در خانه شدم، پدرم سلامم را جواب نداد و شروع به بحث کردن با من کرد و می‌گفت که فرزندانش به خاطر پول او را می‌خواهند.

فرزاد درباره لحظات درگیری و کشتن پدرش نیز اعتراف کرد: جر و بحث با پدرم ادامه داشت تا اینکه پشت سر مادرم مرحومم حرف زد و فحاشی کرد و گفت همه اتفاقات بد به خاطر مادرم است؛ من نیز که عصبانی شده بودم با سنگ دو ضربه به سرش زدم، پدرم چاقویی را از آشپزخانه برداشت و گفت بیا با این چاقو من را بکش، زمانیکه قصد داشتم چاقو را از دستش بگیرم دستم پاره شد و خونریزی کرد تا اینکه چاقو را از دستش کشیدم و ضربات پیاپی به او وارد کردم، بعد از قتل نیز به خاطر حفظ آبرو و ترسی که داشتم، سناریویی را برای قتل پدرم طراحی کردم.

این پسر جوان مدعی شد که مربی باشگاه بدنسازی است و در افتخاراتش عضویت در تیم ملی را همراه دارد همچنین وی مدعی شده که پدرش بعد از این ماجرا، هر شب به خوابش می‌آید و به او می‌گوید نگران نباش!

سجاد منافی آذر؛ بازپرس سوم دادسرای جنایی تهران پس از شنیدن اعترافات پسر 25 ساله به قتل فجیعانه پدرش، متهم را در اختیار اداره دهم آگاهی پلیس تهران قرار داد.

 

اخبار حوادث - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------