جزئیات تیراندازی در تبریز



خبر تیراندازی در مقابل لاله پارک تبریز از شب گذشته تبدیل به سوژه‌ی داغ شبکه های اجتماعی شده است و مردم بدون توجه به صحت و سقم این موضوع این خبر را به همدیگر ارسال می‌کنند و به نوعی باعث ایجاد فضای رعب و وحشت در شهر می‌شوند.

علی اسمعیل‌پور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در آذربایجان‌شرقی، در خصوص جزئیات این تیراندازی، گفت: دیشب حدود ساعت 22:30 در مقابل لاله پارک تبریز ماموران کلانتری 17 تبریز هنگام گشت زنی، با دو نفر که قصد سرقت خودروی پراید پارک شده را داشتند، مواجه می‌شوند که این دو نفر سریعا با خودروی پژو پارسی که منتظرشان بود، فرار می‌کنند.

وی ادامه داد: پلیس نیز این خودرو را تعقیب کرده و به دلیل بی‌توجهی خودروی پژو پارس به اخطار‌های پلیس، برای متوقف کردن این خودرو اقدام به تیراندازی هوایی می‌کند.

وی اظهار کرد: به این ترتیب و با تلاش پلیس، خودرو سارقان متوقف شده و دو سارق به همراه راننده که همدست‌شان بود، دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که خودروی پژوپارس نیز سرقتی بوده است.

 

اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------