بریده شدن بینی زن افغان توسط شوهر ساکن ایران + تصویر



جنایتی دیگر علیه زنان در افغانستان
بریده شدن بینی زن افغان توسط شوهر ساکن ایران + تصویر

رسانه های محلی افغانستان گزارش داده اند که خانم "گل" در سن 15 سالگی با همسرش ازدواج کرده بود و اکنون به بیمارستان منتقل شده است. همسر او "محمد خان" از یک چاقوی جیبی برای بریدن بینی همسرش استفاده کرده است. او به تازگی از ایران بازگشته بود و همسر دوم هفت ساله ای را اختیار کرده بود.پلیس افغانستان اعلام کرده که تحقیقات در این باره را آغاز کرده است.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

انتشار خبر بریده شدن بینی "رضا گل" دختر 20 ساله افغان توسط شوهرش خشم عمومی را در افغانستان برانگیخته است.

به گزارش خرداد، رسانه های محلی افغانستان گزارش داده اند که خانم "گل" در سن 15 سالگی با همسرش ازدواج کرده بود و اکنون به بیمارستان منتقل شده است. همسر او "محمد خان" از یک چاقوی جیبی برای بریدن بینی همسرش استفاده کرده است. او به تازگی از ایران بازگشته بود و همسر دوم هفت ساله ای را اختیار کرده بود.
 
پلیس افغانستان اعلام کرده که تحقیقات در این باره را آغاز کرده است. محمد خان برای جلوگیری از دستگیر شدن به منطقه تحت کنترل طالبان قرار کرده است. این اقدام جنایتکارانه در ولایت فاریاب در شمال غربی افغانستان روی داده است. همسر محمد خان گفته که شوهرش که به تازگی از ایران بازگشته بود او را دائما مورد ضرب و شتم قرار می داده است. فوزیه سلیمی مدیر بیمارستانی در میمنه مرکز ولایت فاریاب اشاره کرده که محمد خان سه ماه پیش از ایران به افغانستان بازگشته بود.

بریدن بینی دختران اولین باری نیست که در افغانستان روی می دهد. در سال 2010 میلادی مجله تایم عکس یک خود را به "بی بی عایشه" دختر 18 ساله ای اختصاص داد که اتفاق مشابهی برایش افتاده بود.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

 

اخبار حوادث - خرداد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------