فاجعه در بیمارستان میلاد/ مردی که به خاطر 300 هزار تومان پذیرش نشد اقدام به خودکشی کرد! + فیلم و تصاویر



به گزار باشگاه خبرنگاران؛ مرد ۴۷ ساله درحالی‌که از درد به‌خودش می‌پیچید، راهی بیمارستان دولتی در تهران شد اما وقتی شنید تا زمانی که ۳۰۰هزار تومان به‌حساب بیمارستان واریز نکند، پذیرش نخواهد شد، دست به اقدامی هولناک زد.


این مرد از طبقه سوم بیمارستان خود را به پایین پرت کرد و به کما رفت.

برادرش با گريه مي‌گويد: به‌خاطر 300هزار تومان، كاري كردند كه برادرم چنين تصميمي بگيرد. او متاهل است و 2بچه زير 10سال دارد. حالا مي‌گويند كه او در كماست.

اين حادثه افراد حاضر در اين بيمارستان دولتي را شوكه كرد. برادر مرد ميانسال در گفت‌وگو با همشهري ماجراي حادثه را اينطور توضيح مي‌دهد: برادرم علي شفيعي نام دارد و در بويين‌زهرا زندگي مي‌كند و راننده نيسان است. او حوالي ظهر جمعه دچار درد شديد شكم شد طوري كه از شدت درد به‌خودش مي‌پيچيد.

2 نفر از آشنايان به كمكش رفتند و او را با ماشين به تهران منتقل كردند تا به بيمارستان... برود. وقتي به بيمارستان رسيدند، برادرم دفترچه‌اش را داد اما گفتند كه تاريخ دفترچه گذشته و بايد 300هزار تومان پرداخت كند. برادرم گفت كه بيمه است و تنها چند روز از تاريخ دفترچه گذشته و آنها مي‌توانند از سيستم‌شان استعلام بگيرند.

اما حرف مسئولان پذيرش يكي بود. آنها 300هزار تومان مي‌خواستند. نه برادرم و نه همراهانش، پولي نداشتند. در آن زمان من براي راي‌گيري به روستايي دورافتاده رفته بودم و امكان اين را نداشتم كه اين پول را كارت به كارت كنم. با خواهرم تماس گرفتند و او گفت كه خودش را مي‌رساند و پول را واريز مي‌كند. اما با اين حال برادرم هر چه اصرار كرد كه تا رسيدن خواهرم او را پذيرش كنند، قبول نكردند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------