آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

توفان سهمگین جان 51 نفر را در چین گرفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بر اثر وزش باد شدید و توفان سهمگین در مناطقی از جنوب شرق چین که سرعت آن بیش 100 کیلومتر در ساعت اعلام شده 51 نفر جانشان را از دست دادند.

به گزارش ایرنا، شدیدترین بخش از این توفان که امروز پنجشنبه به شکلی ناگهانی و با بارش سنگین باران و تگرگ همراه بود در شهر «یانگ چونگ» استان «جیانگ سو» گزارش شده است.


سازمان هواشناسی چین در تارنمای خود آورده است که ورود یک جبهه هوای ناشناخته در منطقه که علت اصلی این توفان بود باعث شد تا شمار زیادی از خانه های مسکونی در این شهر تخریب شده و برق منطقه قطع شود.


گزارش حاکی است که توفان بسیاری از بخش های استان را در نوردیده و سرعت آن 125 کیلومتر در ساعت بوده است.


همزمان تلویزیون مرکزی چین امروز گزارش کرد که شدیدترین بادها از بعدازظهر به وقت محلی وزیدن گرفت و طی ساعات گذشته در این استان دهها نفر زخمی شده و به بیمارستان انتقال یافته اند.


تصاویر منتشره شده نشان می دهد که توفان آنقدر شدید بوده که باعث فرو ریختن بسیاری از ساختمان های مسکونی، دکل های برق و واژگونی خودروها شده است.


دولت می گوید که برای جلوگیری از تلفات بیشتر و کمک به مصیبت دیدگان تیم های امدادرسانی و نجات را راهی محل های حادثه کرده است.


این اتفاق در شرایطی می افتد که تاکنون بیش از 100 نفر در دو ماه گذشته بر اثر بارش باران و جاری شدن سیل گسترده در نقاط جنوبی و جنوب شرقی چین جانشان را از دست داده اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------