دعوای همسایه ها رنگ خون گرفت/ دستگیری قاتل قبل از فرار از کشور



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پسر شرور وقتی مرد همسایه به صحبت کردنش با تلفن همراه اعتراض کرد، او را با ضربات قمه به قتل رساند. متهم قبل از فرار به ترکیه دستگیر شد.

به گزارش مهر، روز خردادماه و از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، وقوع یک فقره درگیری منجر به جنایت در خیابان شهید خزایی و قتل فردی به نام مجتبی ۲۸ ساله به کلانتری ۱۳۱ شهرری اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری ، پرونده  در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

برادر مقتول پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : برادرم ساعت دو بامداد با مهدی  که از اراذل و دارای سوابق گوناگون شرارت است و در همسایگی ما زندگی می کند، درگیر شده و این شخص با قمه به برادرم حمله ور شد و او را از ناحیه گردن و صورت مجروح کرد.

وقتی بالای سر برادرم رسیدم، او فوت کرده بود و قاتل از محل متواری شده بود.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در محل وقوع جنایت به تحقیق از اهالی محل پرداختند. براساس اظهارات همسایگان، اهالی محل و شاهدان صحنه درگیری منجر به جنایت، مهدی ساعت ۲ بامداد در حالیکه حالت عادی نداشته، در مقابل منزل محل سکونت مقتول با گوشی تلفن همراهش به صورت بلند بلند در حال صحبت کردن بوده و همزمان از الفاظ زشت و نامناسب استفاده می کرد که مقتول در اعتراض به وی از خانه اش بیرون آمده است.

بنا بر اظهارات شاهدان صحنه درگیری، مقتول به  فرد شرور تذکر می دهد که فرزندش ۱۰ روز پیش به دنیا آمده و همسرش نیاز به استراحت دارد و در ادامه از  مهدی درخواست می کند تا  محل را ترک کند اما قاتل با او درگیر شده، از داخل خودرو پژو ۴۰۵ شخصی اش، یک تیغه چاقو برداشته، به سمت مقتول حمله ور شده و پس از زدن چند ضربه چاقو به وی از محل متواری می شود.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی محل سکونت متهم در محدوده خیابان شهید خزایی به این محل مراجعه و اطلاع پیدا می کنند که مهدی بلافاصله پس از ارتکاب جنایت، از محل متواری شده است.

در بررسی سوابق قاتل کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی از مجرمان سابقه دار و اراذل و اوباش منطقه شهرری است که پیش از این بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف موادمخدر، سرقت مسلحانه، ایجاد مزاحمت، اخلال در نظم عمومی، قدرت نمایی با سلاح سرد، تخریب اموال عمومی، مصرف مشروبات الکلی، کیف قاپی، تجاوز به عنف و ... بارها دستگیر و روانه زندان شده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده، سرانجام کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده، با اطمینان از حضور متهم در داخل مخفیگاهش در شهرستان کرج و با اخذ نیابت قضایی، به این محل مراجعه و روز چهارشنبه  موفق به دستگیری اش شدند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: درتحقیقات از متهم و مدارک به دست آمده از داخل مخفیگاه مهدی کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم قصد داشته تا در همان تاریخ دستگیری از تهران متواری و در ادامه، به صورت غیرقانونی و از طریق مرزهای ترکیه از کشور خارج  شود.

با توجه به دلایل، شواهد و قرائن بدست آمده در پرونده و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------