مرگ پدر و فرزندانش در سد کشه تفرش



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سه نفر از اعضای یک خانواده به دنبال عدم آشنایی با فنون شنا در سد کشه تفرش غرق شدند.

به گزارش ایسنا، در پی تماس هایی از ستاد بحران، فرمانداری و همچنین آتش‌نشانی تفرش و اطلاع‌رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اراک ساعت 18:00 روز گذشته گروه غواصی سازمان را به محل حادثه واقع در سد کشه تفرش اعزام کرد.

به گفته محسن فضلی، معاون عملیات سازمان و فرمانده عملیات تیم غواصی، بنا به اظهار شاهدان در ابتدا خانم جوانی از اعضای یک خانواده به دلیل عدم آشنایی با خطرات ورود در آب‌های سد غرق شد. پدر و برادر وی برای نجات او اقدام کردند ولی این دو نفر نیز به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا نتوانستند از آب خارج شده و به عمق آب فرو رفته و دیگر به سطح آب برنگشتند.

وی افزود: با توجه به اظهارات شاهدان و مشخص شدن محدوده فرو رفتن آنها در آب، آتش‌نشانان با استفاده از ابزار مخصوص غواصی به جستجو در عمق آب پرداختند و سرانجام موفق به خارج کردن هر سه نفر به ترتیب پسر، پدر و سپس دختر خانواده از آب شدند که مرگ آنها توسط عوامل اورژانس حاضر در محل تأیید شد.

معاون عملیات آتش نشانی اظهار کرد: جنازه این سه عضو خانواده به عوامل انتظامی منطقه تحویل شد و آتش نشانان بعد از اتمام عملیات ساعت 23:00 به محل ایستگاه خود مراجعت کردند.

وی در پایان از مردم خواست که به علت خطرات خاص سدها از ورود به آب آنها پرهیز کنند و در صورت شنا کردن حتما از تجهیزات فردی و جلیقه نجات استفاده کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------