آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

رازگشایی از مرگ دلخراش دو دختر نوجوان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در پی مرگ دلخراش دو دختر نوجوان که در یکی از محله‌های غرب تهران جان باختند بازپرس جنایی دستور تحقیقات تخصصی درباره علت مرگ دختران 14 ساله را صادر کرد. آنها روز شنبه و به طور همزمان در سقوط از پشت بام مجتمع 5 طبقه‌ای جان سپردند.

به گزارش ایران، عصر شنبه ماجرای مرگ دو دختر در خیابان جنت آباد جنوبی به تیم جنایی اعلام شد. به دنبال این تماس بازپرس مرادی و تیم تحقیق راهی محل مورد حادثه شدند. آنها در مقابل مجتمع 5 طبقه با اجساد دو دختر نوجوان روبه‌رو شدند که لباس رسمی به تن داشتند و روی دست چپ یکی از دخترها نیز آثار بریدگی سطحی با جسمی نوک تیز دیده می‌شد.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد یکی از دخترها به نام افسانه ساکن طبقه پنجم این ساختمان است و دختر 14 ساله دیگر نیز دوست صمیمی‌اش است. مادر افسانه به بازپرس جنایی گفت: حدود ساعت سه بعد از ظهر بود که پروانه به خانه ما آمد. برای آنها آب پرتقال بردم و بعد از دقایقی دخترم گفت می‌خواهد با پروانه بیرون برود. من هم با رفتن آنها موافقت کردم اما لحظاتی از رفتنشان نگذشته بود که صدای مهیبی به گوش رسید. خودم را که به خیابان رساندم در کمال ناباوری با جسد دخترم و دوستش مواجه شدم.


بازپرس جنایی در پشت بام محل حادثه نیز با کوله پشتی یکی از دختران روبه‌رو شد که داخل آن دست نوشته‌ای به چشم می‌خورد. در این تکه کاغذ علت مرگ آنها مشکلات خانوادگی اعلام شده بود.


یکی از شاهدان حادثه نیز گفت: در حال تمیز کردن شیشه خانه بودم که ناگهان دو دختر نوجوان را بالای پشت بام دیدم. ابتدا یکی از آنها خود را به پایین پرتاب کرد و لحظاتی بعد دختر دوم بدون هیچ درنگی از ساختمان پایین پرید.


درحال حاضربازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی دستور بررسی تلفن‌های آنها و دفترچه خاطرات این 2 دختر همچنین بررسی دست نوشته برجا مانده از آنها را صادر کرد. تا مشخص شود آیا دست نوشته توسط دو دختر جوان نوشته شده یا نه. همچنین بازپرس دستور آزمایشات سم شناسی را نیز صادر کرد تا مشخص شود که دو دختر قبل از مرگ از مواد مخدر استفاده کرده‌اند یا خیر.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------