دستگیری مظنون اصلی جنایت شهرک دریا / متهم: من بی گناهم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یکی از متهمان اصلی قتل در تهرانسر، دستگیر شد این در حالیست که او منکر هرگونه ارتباطی در این قتل است. او در جلسه بازپرسی ادعا کرد تنها ماشینش را در آن حوالی پارک کرده بود ودر دعوا نقشی نداشت.

به گزارش مهر، ساعت ۹ سه شنبه شب هفته گذشته بازپرس کشیک قتل پایتخت در جریان کشته شدن پسری جوان در یک نزاع خیابانی در منطقه تهرانسر از سوی مأموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار گرفت.

دقایقی بعد بازپرس ویژه قتل تهران به همراه تیمی از اداره تشخیص هویت و اداره دهم آگاهی به صحنه قتل برای بررسی موضوع حاضر شد. در همان تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول که ۲۵ سال سن داشت، بر اثر اصابت پاره آجری به سرش جان خود را از دست داده و ضاربان این جنایت نیز از محل وقوع جرم متواری شده بودند.

تحقیقات از شاهدان عینی این نزاع مرگبار نشان می داد که مقتول روی صندلی ایستگاه اتوبوس بوده که ناگهان سرنشینان خودروی پراید سفید رنگی پس از توقف مقابل مقتول، با او درگیر و بعد از ضرب وشتم مقتول از آنجا متواری شده‌اند. با به دست آمدن این سرنخ، بازپرس ایلخانی دستور دستگیری ضارب را در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دا و مظنون شامگاه جمعه در درمانگاه دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد.

با انتقال متهم دستگیر شده به اداره دهم پلیس، او ادعا کرد که بی گناه است و در دعوای دسته جمعی منجر به قتل نقشی نداشته است. صبح امروز متهم به داسرا منتقل شد و در برابر بازپرس ایل خانی از دادسرای جنایی گفت: من مرتکب قتل نشده ام. روز حادثه برای انجام کاری خودروی سواری ام را در حاشیه خیابان پارک کرده بودم و وقتی برای بردن ماشینم آمدم دعوای مرگبار رخ داده بود که با دیدن صحنه قتل از آنجا فرار کرده است.

تا ارسال گزارش پزشکی قانونی و تعیین علت نهایی مرگ مقتول تنها مظنون پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد و تحقیقات درباره انگیزه طرفین دعوای مرگبار همچنان ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------