واژگونی سواری MVM جان سه مسافر را گرفت/ سقوط از ارتفاع به دلیل حمله خرس



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سخنگوی سازمان امداد و نجات اعلام کرد
واژگونی سواری MVM جان سه مسافر را گرفت/ سقوط از ارتفاع به دلیل حمله خرس

سخنگوی سازمان امداد و نجات، با اشاره به واژگونی یک دستگاه سواری MVM در کیلومتر 25 محور صفادشت ـ شیراز، گفت: در اثر این حادثه ۳ مسافر جان خود را از دست دادند.

سیدمصطفی مرتضوی در گفت‌وگو فارس،‌ در ارتباط با مهمترین حوادث جاده‌ای شبانه‌روز گذشته، اظهار داشت:‌ واژگونی سواری MVM ساعت 7:01 صبح امروز سبب بروز حادثه در کیلومتر 25 محور صفادشت ـ شیراز شد.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه سه مسافر جان خود را از دست دادند. همچنین برخورد سواری پراید با گاردریل در کیلومتر 70 اتوبان قزوین ـ زنجان برای 5 مسافر حادثه آفرید.

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه این حادثه بعدازظهر روز گذشته حوالی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان خرمدره به وقوع پیوسته است،‌ ادامه داد: در اثر این حادثه یک مسافر به بیمارستان منتقل شد و سایر حادثه‌دیدگان با اقدامات نیروهای امدادی از مرگ نجات یافتند.

مرتضوی خاطر نشان کرد: ساعت 21:50 شب پیش نیز به دلیل حمله خرس یک نفر در کوهستان چهارمحال بختیاری دچار حادثه شد و از ارتفاعات گردنه بره‌مرده سقوط کرد.

وی گفت: نیروهای امدادی بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه خود را به محل رسانده و اقدامات لازم را جهت نجات جان حادثه‌دیده انجام دادند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------