جسد ٣ كارگر مترو بيرون آورده شد/عمليات تا يافتن تنها محبوس حادثه ادامه دارد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 تکمیلی:

23:00 - آخرين جزييات حادثه تونل مترو كيانشهر
سرپرست اورژانس کشور: جسد ٣ كارگر مترو بيرون آورده شد/عمليات تا يافتن تنها محبوس حادثه ادامه دارد

 

21:30 - احتمال فوت سه کارگر در حادثه مترو کیانشهر/ تلاش امدادگران برای نجات مفقودین

سخنگوی هلال‌احمر استان تهران با اشاره به اینکه به احتمال بسیار زیاد سه نفر از مفقودین زیر آوار مترو کیانشهر جان خود را از دست داده‌اند، گفت: 20 نفر در این حادثه دچار آسیب شده‌اند.

مهیار مقیمیان در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با آخرین جزئیات حادثه کارگاه مترو کیانشهر، اظهار داشت: به طور کلی 20 نفر دچار حادثه شده که در لحظات اولیه 10 نفر از حادثه‌دیدگان به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی افزود: 10 حادثه دیده دیگر در زیر آوار محبوس شده بودند که 5 نفر آنها نیز در زمان‌های نخستین پس از حادثه توسط نیروهای امدادی حاضر در محل از زیر آوار خارج شده‌اند.

سخنگوی هلال‌احمر استان تهران با اشاره به اینکه 5 حادثه‌دیده دیگر همچنان در زیر آوار هستند، گفت: 4 نفر از این حادثه‌دیده‌ها مکان‌یابی شده ولی یکی از افراد مکان آن مشخص نیست و مفقودی به شمار می‌رود.

مقیمیان تصریح کرد: به احتمال بسیار زیاد 3 نفر از حادثه‌دیده‌های زیر آوار فوت شده‌اند چرا که دستگاه‌های بیورادار دیگر پالس نمی‌دهد لذا پیش‌بینی می‌شود از 4 حادثه‌دیده مکان‌یابی شده در زیر آوار 3 نفر از آنها فوت و یک نفر زنده باشد.

وی با اشاره به اینکه مفقودین در زیر لایه‌های سنگین آوار هستند، گفت: 36 نیروی عملیاتی از ری، شمیرانات، پیشوا،‌ تهران و رباط‌کریم در محل حادثه حضور دارند.

سخنگوی هلال‌احمر استان تهران در پایان گفت: سه دستگاه زنده‌یاب بیورادار و 5 قلاده سگ زنده‌یاب در ارتباط با نجات حادثه‌دیدگان و شناسایی مفقودین به کار گرفته شده است.

 


 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------