گلوله‌باران مجروح در حین انتقال به بیمارستان در بوکان



مسئول حراست فرمانداری بوکان درحالی خبر از تیراندازی و حمله افراد ناشناس به سه نفر در روستای گلولان علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان بوکان و زخمی شدن آنها داد که روز اول شهریور امسال نیز افرادی مسلح به یک خودرو حامل زندانی حمله کردند.

به گزارش ایرنا، محمد اسماعیلی دراین‌باره توضیح داد: بامداد امروز(شنبه) افراد ناشناس با حمله به منزل یکی از روستائیان در روستای گلولان علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان بوکان مرد خانه را مجروح کردند.


وی افزود: عموزاده فرد مجروح، به همراه همسایه آنها که قصد داشتند مجروح را به بیمارستان منتقل کنند، هنگام انتقال فرد مجروح به بیمارستان دوباره مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفتند.


اسماعیلی ادامه داد: در حمله دوباره به ماشین حمل مجروح یکی از آنها به صورت سطحی از ناحیه سر زخمی و دو نفر دیگر از ناحیه دست و شانه مورد اصابت گلوله قرار گرفت که حال یکی از آنها وخیم است.


وی بیان کرد: وضع عمومی یکی از سه مجروح این حادثه خوب گزارش شده و دو نفر دیگر بعد از عمل جراحی تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.


مسئول حراست فرمانداری بوکان گفت: علت و انگیزه حادثه نامشخص بوده و تا کنون گروه یا شخصی مسئولیت این اقدام را برعهده نگرفته است.

براساس گزارش خبرگزاری مهر سردار منتظرالمهدی درباره حمله روز اول شهریور۱۳۹۵ گفته بود ساعت ۱۳ ظهر در زمان انتقال دو متهم به قتل به دادگاه که در یکی از گروهک های معاند نیز عضویت داشتند، خودروی حامل زندانیان مورد حمله چند فرد مسلح قرار گرفت که شواهد نشان می دهد مهاجمان مسلح قصد داشتند با ایجاد این درگیری متهمان در بند را فراری دهند که در این عملیات ناموفق یکی از مامورین پلیس زخمی (که حال وی کاملا خوب است) و با اقدامات بهنگام مامورین پلیس، ضاربین بلافاصله از محل حادثه متواری شدند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------