2 تصادف در نائین اصفهان 5 کشته گرفت (+عکس)



رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان نائین گفت: ساعت 8 صبح امروز در برخورد شاخ به شاخ یک دستگاه خاور و پیکان سواری 2 سرنشین پیکان جان خود را از دست دادند و نفر سوم نیز مصدوم شد.

رضا عباسی امروز در گفت‌وگو با فارس در اصفهان با اشاره به تماسی مبنی بر تصادف در 15 کیلومتری سه‌راهی جاده جندق اظهار کرد: این تصادف پیش از ظهر امروز در برخورد شاخ به شاخ یک دستگاه خاور و پیکان سواری به وقوع پیوست که سریعاً دو واحد امدادی به محل حادثه اعزام شد.

وی تعداد سرنشین‌های سواری پیکان را 3 نفر دانست و افزود: در این حادثه زن جوان 27 ساله در دم جان باخت و مرد و کودک نیز که دو سرنشین دیگر این خودرو بودند به درمانگاه جندق منتقل شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان نائین از انتقال مصدومان از درمانگاه جندق به بیمارستان حشمتیه نائین گفت و خاطرنشان کرد: متأسفانه در حین این انتقال کودک 5 ساله نیز جان خود را از دست داد.

وی در پایان در خصوص علت حادثه گفت: علت حادثه نامشخص است و توسط مأموران پلیس در حال بررسی است.

عباس عابدی نیز در درباره تصادف محور اتوبان معلم گفت: صبح امروز طی تماسی که با 115 اورژانس گرفته شد و از وقوع تصادفی در حد فاصل پل خورزوق و گز مطلع شدیم که مأموران اورژانس برای خدمت‌رسانی به حادثه دیدگان اعزام شدند.

وی زمان این تصادف را ساعت 11 صبح اعلام کرد و افزود: در این سانحه خودروی پراید با یک دستگاه کامیون نفت‌کش که در کنار اتوبان پارک کرده بوده برخورد می‌کند.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تعداد سرنشینان پراید را 3 نفر برشمرد و خاطرنشان کرد: متأسفانه در این حادثه 3 سرنشین پراید که 2 خانم و یک پسر 8 ساله بودند در دم جان باختند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------