مرگ مشکوک متهم به آدم ربایی درراه زندان/آغاز تحقیقات پلیسی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ماموران اداره آگاهی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت خبرازمرگ مشکوک یکی از متهمان در حال انتقال به بازداشتگاه را اعلام کردند.پس از ثبت این موضوع پرونده به شعبه ششم دادسرای جنایی ارسال شد .

به گزارش مهر ؛ساعت ۲۰ پنج شنبه شب گذشته  ماموران اداره آگاهی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند که در حال انتقال متهمان به بازداشتگاه مرگزی اداره آگاهی بوده اند که یکی از متهمان به طرز مشکوکی فوت می کند .

 

 با اعلام این خبر بلافاصله بازپرس مدیر روستا از دادسرای جنایی در محل حادثه حاضر شد . افسر پرونده این متهم  به بازپرس گفت: روز گذشته خانمی در مراجعه به اداره یازدهم آگاهی تهران اعلام کرد که فرزندش را ربوده اند. او ماجرا را اینگونه تشریح کرد که با مردی در اینترنت آشنا شده بودم. آشنایی ما هنوز پا نگرفته بود که او درخواست های غیر اخلاقی اش را مطرح کرد . و من زیر بار نرفتم تا اینکه  امروز با من تماس گرفت و گفت که پسرم را از مدرسه ربوده و به مخفیگاه خود برده است، حالا هم  از من ۱۰۰ میلیون تومان می خواهد. تا بدون اینکه به پسرم آسبی بزند او را آزاد کند . 

 

پس از تشکیل پرونده موضوع این آدمربایی و با صدور دستور قضایی رسیدگی به این پرونده در اختیار ماراگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی  قرار گرفت و با هماهنگی های به عمل آمده موفق شدیم با همکاری شاکی با شخص آدم ربا در محدوده دماوند قرار بگذاریم .  زمانیکه برای دستگیری متهم به  دماوند رفتیم پس از تعقیب و گریزی  پلیسی موفق به دستگیری متهم آدم ربا شدیم . در جریان تعقیب و گریز پلیسی هیچ آسیبی به متهم نرسید و او صحیح و سالم به دادسرا منتقل شد . و از سوی بازپرس پرونده برای متهم آدم ربا دستور بازداشت موقت صادر شد . در زمان بازگشت متهم به اداره آگاهی  ماموران در تماس با  اداره یازدهم اعلام کردند که متهم  افوت کرده است. بعد از این جریان او را به اینجا آوردیم و با شما تماس گرفتیم تا موضوع در دست بررسی قرار بگیرد. با توجه به سابقه ای که ما از این آدمربا به دست آورده ایم متوجه شدیم او پیشینه مرض قلبی دارد و از طرفی هم اعتیاد به مواد مخدر داشته است.

 

با ثبت این موضوعات در پرونده، به دستور بازپرس مدیرروستا جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت دقیق مرگ مشخص شود و با اینحال تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------