موادفروش قیامدشت در مخفیگاهش به دام افتاد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

با دستگیری متهم مواد فروش در محدوده قیام دشت در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر زیادی هروئین، شیشه و تعدادی اموال مسروقه خودرو کشف شد.

سرهنگ مجتبی شمس در گفتگو با مهر در تشریح عملیات دستگیری متهم افیونی افزود: با اطلاع شهروندان ساکن در خیابان باهنر منطقه قیامدشتت مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از موادفروشان سابقه دار به نام "داود" پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

با تحقیقات صورت گرفته ماموران دریافتند متهم منزل خود را به پاتوق سارقین و مصرف کنندگان مواد مخدر تبدیل کرده و این امر موجبات ناامنی و سلب آسایش شهروندان را فراهم آورده است که در این رابطه موضوع به مقام قضائی اعلام و دستور دستگیری متهم صادر شد.

 

بلافاصله تیمی از ماموران تخصصی این یگان به محل اعزام شده و در داخل کوچه متهم را دستگیر کردند.با تفهیم دستور قضائی ماموران ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل وی شدند و در بازرسی به عمل آمده مقدار ۱۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و ۵ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در چندین بسته اماده فروش و پک های پلاستیکی و پیمانه های بسته بندی مواد و تعداد ۵ عدد پایپ آغشته به مواد مخدر و تعداد ۳۰ عدد گوشی تلفن همراه و چندین عدد پنل خودرو کشف شد.

 

پرونده متهم پس از جمع بندی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------