تصادفات رانندگی شبانه‌روز گذشته ۱۱ کشته برجای گذاشت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: طی شبانه‌روز گذشته، چهار تصادف منجر به فوت در جاده‌های کشور رخ داد، که در مجموع ۱۱ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مهر، سرهنگ نادر رحمانی درباره این تصادف که ساعت ١٢:٤٠ دیروز ( پنجشنبه) در محور کیلومتر ٦٠ مشگین شهر اتفاق افتاده گفت: تصادف بین سمند و وانت پیکان اتفاق افتاده که متاسفانه هر دو خودرو پس از تصادف دچار حریق شده و کاملا سوختند.

 

وی همچنین با اشاره به تصادف مرگباری که ساعت ٩ صبح چهارشنبه در استان گلستان (محور کیلومتر ٤٠ قره تپه بعد از شرکت تعاونی) رخ داده، گفت: تصادف چهار وسیله نقلیه (سواری پراید، پژو ٤٠٥، پژو ٢٠٦ و سمند) متاسفانه منجر به کشته شدن ٤ نفر شد. مقصر این حادثه که ٣ مجروح نیز به جای گذاشته، راننده پراید به دلیل انحراف به چپ بوده است.

 

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، استان گلستان روز گذشته شاهد یک تصادف دیگر هم بود. این تصادف که ساعت ١٨:٣٠ در محور کیلومتر ٥٠ بندرترکمن آق قلا بین پژو پارس و پراید اتفاق افتاد، منجر به کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٥ نفر شده  و دلیل آن تجاوز به چپ پژو بوده است.

 

سرهنگ رحمانی، در ادامه درباره جزییات حادثه روز پنجشنبه شمال استان فارس هم توضیح داد: ساعت ١٧:٣٠ راننده پژو ٤٠٥ در محور کیلومتر ٤٥ محور گچساران در حال حرکت بود که به دلیل انحراف به چپ با سواری پراید برخورد شدیدی کرد. در این تصادف ٢ نفر کشته و ٥ نفر مجروح شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------