سقوط آسانسور در قم جان 2 جوان را گرفت



رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر حادثه سقوط آسانسور در قم، 2 تن مجروح شدند و 2 تن جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، «محمدرضا حسنی» افزود: بازهم حوادث مرتبط با ساختمان اتفاقی تلخ و ناگواری را در استان قم رقم زد که تاکنون 2 مجروح و 2 فوتی داشته است.

 

وی ادامه داد: مقارن ساعت 12:40 امروز طی تماس مردمی با اورژانس 115 حادثه سقوط آسانسور در ساختمانی مرتفع و نیمه کاره در شهرک ولایت قم گزارش شد.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: باتوجه به اطلاعات اولیه مردمی به اورژانس اولیه و نزدیک‌ترین آمبولانس اورژانس کمتر از پنج دقیقه بعد از وصول خبر خود را به محل رساند و متعاقب آن سه دستگاه آمبولانس دیگر به محل حادثه اعزام شد.

 

حسنی اضافه کرد: ارزیابی اولیه حکایت از آن داشت که چهار تن از شهروندان(سه آقا و یک خانم) هنگام سقوط در آسانسور بودند که یک تن از آقایان به‌علت شدت آسیب‌های وارده در محل و در دم فوت کرد و یک تن دیگر از آقیان برغم اقدام‌ها و تلاش‌های پرسنل اورژانس(عملیات احیا) در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرد.

 

وی ادامه داد: 2 تن دیگر نیز همراه با مراقبت های ویژه و عملیات احیا به بیمارستان منتقل شدند که حال نفر سوم(آقا) نیز در بیمارستان بسیار وخیم گزارش شده و صرفا روند درمان نفر چهارم که خانمی حدودا30 ساله هست تا حدودی رضایت بخش می باشد.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم یادآور شد: براساس اطلاعات اولیه، سن افراد فوت شده و مجروح در این حادثه بین 25 تا 30 سال است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------