سارقان با بیهوش کردن ۵۰ زن در هند موهایشان را به سرقت بردند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ایسنا به نقل از بی بی سی نوشت: بیش از ۵۰ زن در ایالت‌های "هاریانا" و "راجستان" در شمال هند گزارش کرده‌اند که پس از آنکه بیهوش شدند، موهای سرشان بریده شده است.

پلیس این کشور در تلاش برای کشف رازی است که زنان این ایالت‌ها را گرفتار ترس و نگرانی کرده است.

 

سونیتا دوی، یک زن خانه دار ۵۳ ساله در ناحیه "گورگان" ایالت هاریانا می‌گوید: نوری بسیار روشن چشمم را زد و بیهوشم کرد. یک ساعت بعد که به هوش آمدم، متوجه شدم که موهایم بریده شده است.

 

این حمله که روز جمعه گذشته روی داد سونیتا را شوکه کرده است. او می‌گوید: نمی‌توانم بخوابم یا فکرم را روی چیزی متمرکز کنم. قبلا در مورد وقوع چنین حوادثی در راجستان خبرهایی خوانده بودم اما هرگز فکر نمی‌کردم که برای خودم هم اتفاق بیفتد.

 

ابتدا در ماه ژوئیه گزارش‌هایی از راجستان درباره "اشباح آرایشگر" منتشر شد اما بعدا اخباری از وقوع حوادث هاریانا و حتی دهلی، پایتخت هند هم گزارش شده است.

 

برخی از همسایگان سونیتا دوی به نوبت همراه او هستند تا به تدریج از حالت شوک خارج شود. او می‌گوید فرد مهاجم مردی سالخورده بود و لباسی به رنگ روشن داشت.

 

او می‌گوید: من در طبقه همکف خانه بودم و وقتی که این حمله در ساعت ۲۱:۳۰ اتفاق افتاد، عروس و نوه‌ام در طبقه بالا بودند و نه چیزی دیدند و نه چیزی شنیدند.

 

همسایه‌ها هم می‌گویند کسی را ندیدند که داخل خانه شده یا از آن خارج شود. و این تنها حادثه از این قبیل نبود.

 

روز بعد فقط چند متر دورتر از خانه سونیتا دوی، آسا دیوی هم هدف حمله‌ای مشابه قرار گرفت و موهایش را از دست داد. اما این بار گزارش شده که مهاجم زن بوده است.

 

ساراج پال، پدرشوهر آسا دیوی می‌گوید که پس از این حادثه، او و دیگر زنان خانواده را نزد خویشاوندانشان در ایالت اوتارپرادش فرستاده است.

 

او گفته است: زنان خانواده پس از حمله به آسا، گرفتار ترس شدید شدند و من گفتم برای چند هفته دور از محل باشند. واقعیت این است که آنها در ترس زندگی می‌کنند.

 

پال می‌گوید که زمانی که آسا دیوی برای انجام کارهای خانگی حدود ساعت ۱۰ شب بیرون رفت او در خانه بود. او می‌افزاید: وقتی بیش از ۳۰ دقیقه گذشت و او برنگشت بیرون رفتم تا او را پیدا کنم، بی‌هوش پیدایش کردم در حالیکه موهایش بریده و روی زمین ریخته بود.

 

او اضافه می‌کند که پس از یک ساعت، آسا دیوی به هوش آمد و گفت که یک زن به او حمله کرده است و تاکید کرد که همه چیز در کمتر از ۱۰ ثانیه اتفاق افتاد.

 

حوادث مشابهی در ناحیه ریواری در حدود ۷۰ کیلومتری ناحیه گورگان ایالت هاریانا هم گزارش شده است.

 

راویندار کومار، سخنگوی پلیس گورگان می‌گوید به شکایت‌های مربوط به این مساله رسیدگی می‌شود. او گفته است: این‌ها حوادث عجیب و غریبی است. ما در محل جرم هیچ سرنخی پیدا نکرده‌ایم، آزمایش‌های پزشکی قربانیان هیچ چیز غیرطبیعی را نشان نمی‌دهد و هیچکس هم مهاجمان ادعایی را ندیده است!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------