فوت ٦ کارگر در آتش‌سوزی پالایشگاه نفت تهران+ اسامی قربانیان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

حسن پور مسئول ارتباط با رسانه‌های پالایشگاه نفت تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا با اشاره به حادثه آتش سوزی در پالایشگاه از فوت ٦ نفر از کارگران خبر داد.

وی افزود: در حادثه امروز واحد تقطیر پالایشگاه دچار نشتی مواد نفتی شده که منجر به اشتعال و اتش سوری میشود.

 

مسئول ارتباط با رسانه‌های پالایشگاه نفت تهران بیان کرد: در این حادثه ٦ نفر از کارگران پیمانکار اورهال جان خود را از دست داده و دو نفر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل میشىود.

 

حسن پور یاداور شد: اکنون آتش سوزی به طور کامل مهار شده است.

 

جزئیات انفجار در پالایشگاه نفت تهران + اسامی قربانیان

 

به گزارش ایسنا، فرمانده ویژه شهرستان شهرری با اشاره به آتش‌سوزی و انفجار در پالایشگاه نفت تهران گفت: در این حادثه متاسفانه شش نفر جان خود را از دست دادند.

 

جمالی‌پور توضیح داد: کارگران مشغول تعمیر یک بخش بودند که نشت مواد نفتی با آتش‌سوزی همراه شد. در پی این حادثه شش نفر از تکنسین‌ها و مهندسان به دلیل استقرار روی ارتفاع پالایشگاه جان خود را از دست دادند و دو نفر هم به شدت مصدوم شدند.

 

وی با اشاره به اینکه "این آتش‌سوزی ساعت ۴ بعدازظهر رخ داد"، افزود: آتش‌سوزی با خسارت مالی نه‌چندان زیاد کاملاً مهار شد و به دیگر بخش‌های آسیبی وارد نشده است.

 

به گزارش ایسنا، اسامی شش قربانی این حادثه به این شرح است: سجاد دارابی، پوریا دارابی، محسن دارابی، افشار میرزایی، کاظم امیری و نعمت کوخایی جان.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------