14 مصدوم در حادثه انفجار تانکر حامل گاز در محور ایذه-دهدز



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بخشدار دهدز با اشاره به اعزام مصدومان حادثه انفجار تانکر حامل گاز در محور ایذه-دهدز گفت: در این حادثه 14 نفر مصدوم شدند.

حجت‌الله خسروی امشب در گفت‌و‌گو با فارس در ایذه با اشاره به حادثه انفجار تانکر حامل گاز در مسیر ایذه-دهدز گفت: این حادثه ساعات پیش در این محور به وقوع پیوست و در آن تاکنون حدود 14 نفر مصدوم شده است.

 

وی افزود: در پی برخورد یک دستگاه پژو با تانکر حامل مواد سوختی در نزدیکی سد کارون 3، چند خودروی عبوری در مسیر دچار حادثه شد و در پی آن چند مصدوم برجا گذاشته شد.

 

بخشدار دهدز با بیان اینکه تاکنون اعزام حادثه‌دیدگان به بیمارستان شهدای ایذه در حال انجام است تصریح کرد: 6 دستگاه آمبولانس از ایذه، دهدز و پایگاه هلال‌احمر شهرستان به منطقه اعزام شد و مصدومان را به مراکز درمانی اعزام کردند.

 

خسروی با بیان اینکه تلاش‌ها و همکاری نیروهای اورژانس شهرستان ایذه، هلال‌احمر و سد کارون 3 در بازگشایی جاده و امدادرسانی به مصدومان جای تقدیر دارد بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته فورا مسیر حادثه بازگشایی شد و هم اینکه تردد در این محل بدون ترافیک و کندی و به حالت عادی در حال انجام است.

 

وی با اشاره به جزئیات این حادثه بیان کرد: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو به تانکر حامل مواد سوختی باعث انفجار آن و تحت تاثیر قرار گرفتن خودروها و افراد عبوری از منطقه شد که موج ایجادشده در پی این انفجار نیز باعث ایجاد خلل در تردد و مشکلاتی برای عابران شد.

 

خسروی با بیان اینکه هنوز نمی‌توان جزییات دقیقی از حادثه بیان کرد گفت: دلیل حادثه، تعداد واقعی زخمی‌ها و همچنین کشته‌شدگان حادثه به بررسی کار و خدماتی که انجام می‌شود بستگی دارد و تا پایان کار خدمت‌رسانی نمی‌توان آمار دقیقی را منتشر کرد و شهروندان نیز اخبار را به نقل از مسؤولان و از طریق رسانه‌های رسمی و شناخته شده در شهرستان دنبال کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------