عملیات خودجوش آتش‌نشانان تهرانی در تصادفی با ۴ کشته و مجروح



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به تشریح عملیات آتش‌نشانان تهرانی در تصادفی در جاده اسلام‌آباد-کرمانشاه خبر داد که درپی آن ۴نفر کشته و مجروح شدند.

جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در مورد این عملیات اظهار کرد: آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران که برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرز مهران مستقر شده بودند، امروز در حال بازگشت به تهران بودند که حوالی ساعت ۱۷  در جاده اسلام آباد-کرمانشاه متوجه تصادف  چهار دستگاه خودرو شامل دو دستگاه پراید، یک دستگاه پژو آردی و یک دستگاه اتوبوس که خالی از مسافر بود شدند.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: به دلیل اینکه هیچ نیروی امدادی در آن زمان به محل نرسیده بود آتش‌نشانان تهرانی عملیات را آغاز کردند. دو‌نفر از سرنشینان خودروی پراید که یک خانم‌ پسر بچه بودند دچار مصدومیت شده بودند اما موفق شده بودند خود را از خودرو بیرون بیاورند ولی آقای ۳۵ ساله‌ای در این خودرو محبوس بود که آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی عملیات رهاسازی را آغاز کردند و او را بیرون‌ آوردند.

ملکی با اشاره به‌ شرایط خودروی پژو آر دی گفت: راننده این خودرو به طرز خطرناکی محبوس شده بود و آتش‌نشانان وی را از خودرو خارج کردند اما پس از بررسی مشخص شد که متاسفانه این راننده جان خود را از دست داده است.

 

وی همچنین گفت: هر سه مصدوم‌این حادثه‌توسط آمبولانسی که به نظر می‌رسید آنها هم از ماموریت بر می‌گشتند به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: در نهایت خودروها به محل امن منتقل شدند و محل برای بررسی علت حادثه تحویل پلیس راهور شد. حوالی ساعت ۱۸ عملیات به پایان رسید و آتش‌نشانان محل حادثه را به مقصد پایتخت ترک کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------