زن:شوهرم با دوستم رابطه دارد/ مرد:زنم شیشه ای است و توهم دارد



زن ۴۰ ساله ای به نام نادره که بخاطر کارتن خوابی دستگیر شده است به دادیار پرونده گفت: ۱۵ سال قبل وقتی با محسن ازدواج کردم زندگی شیرینی داشتم اگرچه او وضعیت مالی مناسبی نداشت اما می گذشت تا اینکه بچه ام به دنیا آمد و بیش از گذشته شادمان کرد.

وی افزود: همزمان با زن شوهرداری به نام هایده آشنا شدم که شوهرش توزیع کننده مواد مخدر بود و بیشتر اوقات تنهایی ام را کنار او سپری می کردم. هایده گاهی برای مصرف مواد مخدر به منزل ما می آمد ابتدا خودش می گفت اعتیاد آلودگی است اما بعدها با تغییر رفتارش پی بردم که او خیلی از شوهرش دلگیر است و دنبال محبت است به او محبت کردم تا اینکه معتادم کرد و فهمیدم او به دنبال محبت شوهرم بود و من غافل بودم.

 

نادره ادامه داد: این گونه بود که آلوده مواد شدم و محسن هم با وسوسه های هایده به خلوتی او رفت در چشم برهم زدنی آواره خیابان ها شدم و حالا نه می دانم محسن و بچه ام کجاست و نه می دانم قرار است چه بلایی سرم بیاید.

 

بنابه این گزارش؛ وقتی دادیار دستور داد تا خانواده نادره شناسایی شوند مشخص شد شوهرش و بچه اش بارها در جست و جوی او هستند.

 

محسن وقتی در برابر دادیار قرار گرفت گفت: هایده زندگی مان را نابود کرد. او دنبال من بود اما من نادره را دوست داشتم و هیچگاه با هایده رابطه ای نگرفتم اما نادره در توهم شیشه تصور می کرد من و دوستش رابطه داریم و با همین تصورات از خانه فرار کرد و من تا امروز در جست و جویش بودم چون دوستش دارم.

 

این گزارش حاکی است؛با دستور دادیار نادره به کمپ انتقال یافت تا بعد از درمان به نزد شوهر و بچه اش بازگردانده شود.

 

رکنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------