جزئيات قتل خونين شيراز؛



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جزئيات قتل خونين شيراز؛

فرمانده انتظامي فارس خبر داد:سه‌ كشته و دو مجروح حاصل اختلاف خانوادگي مرد 59 ساله

فرمانده انتظامي فارس گفت: اقدام به موقع پليس در شيراز مانع از قتل دو فرزندي شد كه پدرشان پس از كشته و زخمي‌كردن چهار عضو خانواده، قصد كشتن آنان را داشت.

 

سردار سجاديان در گفت‌وگو با ایسنا، در تشريح اين خبر گفت: در 15 تيرماه سال جاري ماموران كلانتري از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان وقوع نزاع قرار گرفتند كه موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي استان فارس قرار گرفت.

 

وي افزود: ماموران با حضور در محل حادثه دريافتند كه مردي 59 ساله به نام «م ـ الف» با استفاده از يك قبضه اسلحه كمري به اعضاي خانواده خود تيراندازي و دو زن به نام‌هاي «ف ـ ج» 48 ساله و «الف ـ ع» 44 ساله را كشته و يك مرد به نام «س ـ ج» 51 ساله و زني به نام «م ـ ص» 61 ساله را مجروح و از صحنه حادثه متواري شده است.

 

سجاديان با بيان اينكه دستگيري متهم به قتل در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت، گفت: با انجام تحقيقات ماموران متوجه شدند كه اين فرد قصد كشتن دو عضو ديگر خانواده خود را دارد.

 

وي افزود: با حضور به موقع ماموران درمحل سكونت آن دو زماني كه متهم قصد كشتن دو دختر خود را داشت توسط ماموران محاصره و زماني كه اين مرد 59 ساله خود را در محاصره ديد با همان اسلحه كمري اقدام به خودكشي كرد.

فرمانده انتظامي فارس علت اين درگيري منجر به قتل را اختلاف خانوادگي بين قاتل، همسر و دوست همسرش كه مقتوله‌اي 44 ساله بود عنوان كرد./ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------