آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

درخواست دیه برای قربانی جنایت در چهارشنبه سوری



درخواست دیه برای قربانی جنایت در چهارشنبه سوری

جلسه رسیدگی به پرونده قتل پسر جوان در شب چهارشنبه سوری برای پرداخت دیه از بیت المال در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مقتول به نام امیر شب چهارشنبه سوری سال 87 در جریان یک نزاع خیابانی به قتل رسید که با گذشت بیش از سه سال از ماجرا و شناسایی نشدن قاتل پرونده برای بررسی پرداخت دیه از بیت المال به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در جلسه دادگاه که صبح امروز در شعبه 113 و به ریاست قاضی همت یار برگزار شد، در ابتدای جلسه شفیعی نماینده دادستان اظهار داشت: مقتول در تاریخ 27 اسفند ماه سال 87 در جریان درگیری با دو نفر به قتل رسید که علی رغم تحقیقات صورت گرفته شناسایی عامل جنایت به سرانجام نرسید، به همین خاطر باتوجه به درخواست اولیاء دم مبنی بر پرداخت دیه تقاضای رسیدگی به موضوع و کشف حقیقت را از محضر دادگاه دارم.

 

در ادامه پدر مقتول با حضور در جایگاه گفت: در زمینه این جنایت به کسی مشکوک نمی باشم و از فردی هم شکایت ندارم تقاضای من پرداخت دیه از بیت المال می باشد.

رئیس دادگاه سپس یکی از شاهدان جنایت را به جایگاه احضار کرد که او در تشریح ماجرا گفت: حدود ساعت 8:30 شب تصمیم گرفتیم برای شرکت در مراسم چهارشنبه سوری به فلکه اول تهران پارس برویم. به خاطر اینکه تاکسی گیر نمی آمد من، مقتول و یکی از دوستانمان سه نفری روی صندلی جلو نشستیم. روی صندلی عقب نیز دو پسر جوان بودند که از پشت سر ما را اذیت می کردند.

 

وی ادامه داد : وقتی به کار آنها اعتراض کردیم راننده توقف کرد و همگی پیاده شدیم هنوز درگیری آغاز نشده بود که یکی از متهمان با نارنجک دستی به سر امیر کوبید که باعث مرگ او شد ما متهم را دستگیر کرده و تحویل یکی از دوستانمان به نام مجید دادیم اما نمی دانیم چرا از دست او فرار کرد.

در ادامه مجید با حضور در دادگاه مدعی شد چند ثانیه بعد از این ماجرا ماموران به افراد حاضر در محل حمله کردند که من به خاطر ترس با رها کردن متهم از آنجا گریختم.

با اظهارات گواهان و درخواست اولیای دم قضات دادگاه برای تصمیم گیری درباره این پرونده وارد شور شدند./مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------