نقشه تبهكارانه براي سرقت طلايي از آرايشگاه زنـانه!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نقشه تبهكارانه براي سرقت طلايي از آرايشگاه زنـانه

زن تبهكار با همدستي پسري جوان توطئه سرقت طلايي از آرايشگاه زنانه را طراحي كرد.

به گزارش ایران مأموران پليس با سرنخي كه همسايه تيزهوش در اختيارشان گذاشته بود توانستند رازگشايي كنند.

عصر 25 خرداد ماه سال جاري زن جواني به نام «سحر» پاي دركلانتري ياسوج گذاشت و با چهره‌اي حيرت‌زده به پليس گفت: ساعتي پيش در آرايشگاهم تنها بودم. عقربه ساعت 5 عصر را نشان مي‌داد كه ناگهان دختر جواني وارد مغازه‌ام شد و بعد از كمي صحبت از من خواست كه موهايش را رنگ كنم. در حال آماده كردن وسايلم بودم كه دختر جوان به من گفت كه گوشواره‌هايت خيلي زيباست از جنس طلا است يا بدل؟! من كه به اين حرفها در مغازه‌ام عادت دارم و هميشه مشتريانم با بحث‌هاي مختلف طرح دوستي مي ريزند به حرف‌هايش شك نكردم و گفتم كه طلا است.وي افزود: دقايقي نگذشته بود كه دختر جوان به بهانه اين كه همسرش جلو در آرايشگاه منتظر است به سمت در رفت كه به وي بگويد يك ساعت ديگر به دنبالش بيايد كه ناگهان به همراه پسر جواني وارد آرايشگاه شدند و من كه ترسيده بودم شروع به جيغ و فرياد كردم كه دختر جلوي دهانم را گرفت و پسر جوان با برداشتن 200 هزار تومان و دزديدن گردنبند طلايم به همراه دختر جوان پا به فرار گذاشتند.

با ادعاي زن آرايشگر پليس براي تحقيقات بيشتر پاي به محل سرقت گذاشت و به تجسس‌هاي ميداني دست زده و پي برد يكي از همسايگان زماني كه صداي درخواست كمك «سحر» را شنيد، ديده كه دختر و پسري با سرعت از مغازه آرايشگري خارج شده‌اند و زماني كه قصد فرار با پژو پرشياي سفيدرنگ‌شان را داشتند مرد همسايه شماره پلاك خودرو را يادداشت كرده است.پليس ياسوج با در دست داشتن شماره پلاك به رديابي خودروي آنان پرداخت و توانست صاحب خودرو را شناسايي كند كه وي ادعا كرد پرشيا را به مردي به نام افشين فروخته است.

در اين شاخه از تحقيقات «افشين» كه صاحب جديد خودرو بود تحت بازجويي قرار گرفت و گفت كه ساعت 4 بعداز ظهر 25 ارديبهشت ماه سال جاري يكي از بستگانم به نام «فرشيد» به همراه دختر جواني به نام «اعظم» پيش من آمده و خواستند كه خودروام را به امانت به آنها بدهم. چون فرشيد را مي‌شناختم خودرويم را در اختيار آنها قرار دادم و نمي‌دانستم آنها چه نقشه‌اي دارند.با اطلاعات به دست آمده مأموران پليس در دو تيم عملياتي جداگانه براي دستگيري زوج زورگير وارد عمل شدند كه ابتدا «اعظم» را در مخفيگاهش به دام انداختند اما زماني كه پليس براي دستگيري فرشيد وارد عمل شد پي برد وي پيش از حضور مأموران از مخفيگاهش پا به فرار گذاشته است.

«اعظم» ابتدا ادعاي بي‌گناهي كرد اما زماني كه در برابر زن آرايشگر قرار گرفت ديگر راهي براي فرار پيش روي خود نديد و به ناچار لب به اعتراف باز كرد و گفت با پسر جواني كه با هم رابطه دوستي دارند به اين دزدي دست زده‌اند.

بنابر اين گزارش، «اعظم» به عنوان همدست مرد فراري با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد و تحقيقات براي رديابي فرشيد از سوي پليس ياسوج ادامه دارد./ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------