دزدیده شدن دختر ۱۳ساله‌ توسط دو پسر دانشجو !



   دزدیده شدن دختر,تجاوز به دختر,پسر دانشجو ,واقعه شوم,اخبار حوادث,

 

دزدیده شدن دختر ۱۳ساله‌ توسط دو پسر دانشجو !

حوادث - روزنامه ایران نوشت:

دختر نوجوان 13ساله‌ای وقتی سوار خودروی پراید شد هرگز تصور نمی‌کرد که واقعه شومی در انتظار اوست. ساعت 10 شب یازدهم بهمن ماه سال گذشته گروهی از مأموران امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر بسیج هنگام گشتزنی در پارک کوهسار به خودروی پراید سفیدی با سه سرنشین ظنین شدند و به آنان دستور توقف دادند. سرنشینان خودرو که دو پسر جوان و یک دختر نوجوان بودند، با دیدن مأموران دستپاچه شده و هر دو پسر گفتند که با هم فامیل هستند، اما دختر نوجوان که چهره‌ای آشفته داشت پرده از توطئه‌ای برداشت که در آن نیت شوم دو پسر جوان را نشان می‌داد.

 

این دختر گفت: «دانش‌آموز پایه دوم راهنمایی هستم. روز گذشته وقتی از مدرسه تعطیل شدم و قصد داشتم سوار تاکسی شوم و به خانه بروم، این دو جوان سوار بر اتومبیل جلوی من توقف کردند و گفتند من را به خانه ​مان می‌رسانند.»

 

من هم سوار اتومبیل‌شان شدم ولی در میانه راه آنان تغییر مسیر دادند و وقتی اعتراض کردم، مدعی شدند از مسیر خلوتی می‌روند. در این هنگام راننده سرعتش را زیاد کرد و پسری که در کنارش نشسته بود با تلفن همراهش با یکی از دوستانش شروع به صحبت کرد. هرچه التماس کردم که رهایم کنند، گوش نکردند و من را به زور داخل آپارتمانی در محدوده اکباتان بردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند.»

 

با شکایت این دختر، دادیار آقایی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران به تیمی از کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی مأموریت داد تا به این موضوع رسیدگی کنند. کارآگاهان از دو پسر جوان که دانشجو هستند به بازجویی پرداختند که آنها ابتدا ادعای بی‌گناهی کردند اما وقتی با شاکی روبه‌رو شدند چاره‌ای جز بیان حقیقت نیافتند و اعتراف کردند روز دهم بهمن ماه این دختر سوار خودروی ما شد، همان ابتدا احساس کردیم وی مشکل روحی دارد، بنابراین با دو برادر که مغازه سوپرمارکت در محدوده اکباتان و خانه مجردی دارند، هماهنگ کردیم و به آپارتمان آنها رفتیم. تحقیقات پلیس از متهمان ادامه دارد تا ماجرا روشن شود./خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------