كوزه های عتیقه از منزل كیف قاپ سر در آورد



 

 

 

كوزه های عتیقه از منزل كیف قاپ سر در آورد

 

رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی از دستگیری یك سارق كیف قاپ در مشهد و كشف دو كوزه عتیقه خبرداد.

سرهنگ بیدمشكی درباره جزئیات كشف این دو كوزه عتیقه با ارزش تاریخی گفت: فردی با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد در حالی كه مبلغ یك صد میلیون ریال برای خرید خودرو به همراه داشته فردی با تهدید چاقو كیف دستی وی را سرقت و به وسیله یك دستگاه خودرو پیكان به سرعت متواری شده است كه پس اطلاع از این خبر كارآگاهان اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز كردند.

رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی با بیان اینكه ماموران با استفاده از اطلاعات ارائه شده توسط مالباخته و فعال سازی گشت های نامحسوس در مناطقی كه احتمال تردد متهم در آنجا زیاد بود، خودروی سارق را شناسایی كردند، گفت: متهم در یك اقدام ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

بیدمشكی خارنشان كرد: سارق كه در ابتدا منكر هرگونه جرمی بود، در مواجهه حضوری با مالباخته به سرقت به عنف اقرار كرد.

به گفته وی، كارآگاهان كه احتمال وقوع جرایم دیگری را از طرف متهم می دادند با هماهنگی مقام قضایی به بازرسی از منزل متهم پرداخته و با دو كوزه قدیمی در منزل سارق برخورد كردند.

رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی با بیان اینكه كوزه كشف شده برای تحقیقات بیشتر به سازمان میراث فرهنگی ارجاع داده شد، گفت: به استناد اعلام سازمان میراث فرهنگی، دو كوزه مكشوفه دارای قدمت تاریخی زیاد است كه تحقیقات برای كشف ابعاد پنهان این پرونده همچنان ادامه دارد.... / خبرگزارى ايسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------